نظرها و خبرها◄ مشکل اصلی صنعت هوایی تحریم، آزادسازی یا…
تین نیوز | مهمترین مشکلی که صنعت هوایی کشورمان از آن رنج میبرد، تحریم است یا آزادسازی نرخها؟ مشکلات دیگر کدام است؟
1- آلودگی فرودگاه مهرآباد/هوشمند کردن محدوده زوج و فرد
تین نیوز | شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...شاعری رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران گفت: هر پرواز در فرودگاه مهرآباد ۲ الی ۳ برابر یک خودرو آلودگی هوا دارد و پروازها در این فرودگاه باید لغو شود و فرودگاه مهرآباد تنها پروازهای تشریفاتی را انجام دهد...
مطلب کامل
نظر |فرودگاه مهرآباد تاثیری در آلودگی تهران ندارد
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۳-۱۷در مورد این مطلب:
اگر 1000 پرواز در مهر آباد صورت بگیرد تازه آلودگی این فرودگاه میشود 3000 هزار خودرو. حال این كه در تهران نزدیك چند میلیون خودرو و موتور سیكلت تردد میكند. اول باید آن ماشین ها و موتور سیكلت ها را بهینه كنیم وگرنه آلودگی فرودگاه مهرآباد تاثیری در آلودگی تهران ندارد، تازه میدانید جابجایی فرودگاه چقدر هزینه دارد. شما با همان كیفیت خودروها و سوخت را ارتقا بدهید تازه كلی پول هم اضافه میآورید.
نظر | موتورسیكلتها علت آلودگی هوای تهران هستند نه هواپیماها
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۳-۱۷در مورد این مطلب:
شما گیر دادید به فرودگاه، یك هواپیما فقط 233 برابر یك خوردرو آلودگی تولید میكند ولی یك موتور سیكلت 6 برابر یك خودرو سواری آلودگی تولید میكنه، علت بخش بزرگی از آلودگی هوای تهران موتور سیكلت ها هستند نه هواپیما.
نظر | پس فرودگاههای نیویورك، پاریس، لندن چه میکنند؟
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۳-۱۷در مورد این مطلب:
اگر این حرف درست باشد پس فرودگاههای نیویورك، پاریس، لندن كه چند ده برابر مهرآباد پرواز دارند هوای این شهرها را آلوده كردهاند.
2- سازمان هواپیمایی کشوری در قوی ترین وضعیت برای حفظ و ارتقای ایمنی است/ علت تغییربرخی مدیران هواپیمایی
تین نیوز |سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...علیرضا جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینکه سازمان هواپیمایی كشوری هم اكنون در قوی ترین وضعیت برای حفظ و ارتقای ایمنی قرار گرفته است: تامین ایمنی، امنیت و توسعه صنعت از عمده ترین اهداف سازمان هواپیمایی كشوری به شمار می رود...
مطلب کامل
نظر | مدیرانی با خروجی مشخص
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۳-۱۳در مورد این مطلب:
آقای دکتر خودتان بهتر میدانید که این کارتان کاملا بی حاصل و سر کاری بوده است. این مدیران خروجیشان مشخص است. این شد تغییر مدیریت ؟؟؟ بعد از 6 ماه فکر کردن و تحقیق کردن این خروجی شما بود؟
یعنی سازمان قطع الرجال شده است؟؟؟
آینده سازمان با مدیریت جنابعالی نیز از الان مشخص است.خدا به حال این صنعت برسد.
3- صنعت هوانوردی نیازمند آزادسازی در تمام اركان
تین نیوز | چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...ناوگان کهنه هوایی کشور اگرچه سالها با تحریمها دست و پنجه نرم میکند و با تمامی کم و کاستیهای موجود توانسته خود را سرپا نگه دارد، اما در چند سال گذشته به علت تشدید تحریمها در ممنوعیت فروش قطعات هواپیما به تدریج روزنههای تنفسی آن با چالش مواجه شده است...
مطلب کامل
نظر | تحریم و آزاد سازی مشکل اصلی صنعت هوایی نیست
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۳-۱۵در مورد این مطلب:
مشکل اصلی این صنعت نه تحریم است و نه آزاد سازی مشکل اصلی سو مدیریت است و فساد افسارگسیخته مالی و اقتصادی.
4- «آتا» رکوردار تاخیر پرواز در تبریز
تین نیوز | یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...شرکت هواپیمایی آتا در طول یک سال گذشته 53 هزار دقیقه از وقت مشتریان خود را تلف کرده است و در این زمینه رکورددار است...
مطلب کامل
نظر | کمی انصاف داشته باشیم
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۳-۱۸در مورد این مطلب:
به اطلاع میرساند حداقل در هر روز تعداد 6 پرواز هواپیمایی آتا به تهران از تبریز انجام میگیرد كه در یك هفته بالاى 42 پرواز میباشد و این در حالى هست كه شركت هما ایران ایر به سختى میتواند در یك روز 2 پرواز انجام بدهد و در كل یك هفته میشود 14 پرواز.
پس با این حساب نسبت به مقایسه با دیگر شركتها به نظر میرسد با این اوضاع احوال كمی هم باید انصاف را در نظر بگیریم و شركت آتا را تنها مقصر در این زمینه ندانیم. دركل ناوگان هوایی كشور به دلیل شرایط سیاسى بدترین و فرسوده ترین ناوگان نسبت به ریلی و جاده ای و دریایی را دارا میباشد.