بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

پایانه حجاج کرمان ساماندهی شد / افزایش پرواز در فرودگاه‌های سیرجان

پایانه حجاج کرمان ساماندهی شد / افزایش پرواز در فرودگاه‌های سیرجان

تین نیوز | محمد نخعی در دیدار با بازرس کل استان کرمان هماهنگی با دستگا‌ه‌های اجرائی خصوصا دستگاه‌های نظارتی را زمینه ساز تحقق موفقیت از درگاه صحیح و قانونی دانست و گفت: هماهنگی برنامه ها و بیان پیشرفت و دریافت راهکارهای قانونی برای حرکت صحیح و قانونی محوریت برنامه و مبنای تعامل در این اداره کل خواهد بود .
 
وی در ادامه از فعالیت هایی برای ایجاد تسهیل امور مخاطبین یاد و تاکید کرد: امور جمع آوری اسکلت فلزی پایانه 18 هزار متری و نیمه کاره بدلیل قدمت بیش از 12 سال و بنای پایانه ای خطی در آن محل با ساز و برگ جدید و کاملا مجهز و به روز با مساعدت مقام عالی استان کرمان و ارائه طریق کارساز و قانونی اداره کل بازرسی و نظارت عالیه رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور در مرحله انجام قرار گرفته است .
 
وی ساماندهی عمومی پایانه حجاج با طراحی جدید، فضا سازی مناسب تر و پیش بینی و احداث اماکن بهداشتی و نمازخانه در این پایانه را فعال و درحال انجام گزارش داد.
 
نخعی از فعالیت و افتتاح پروازی فرودگاه رفسنجان از ایام مبارک بهمن ماه 91 همچنین طرح ساماندهی و تطویل باند فرودگاه جیرفت، افزایش پروازی در فرودگاه های سیرجان، رفسنجان و بم را خدمتی برای تکریم مردم اعلام کرد.
 
مدیر کل فرودگاه های استان کرمان عرصه اطلاع رسانی را حیاتی و آگاهی ساز دانست و تصریح کرد: راه اندازی سامانه تلفن گویا، سامانه دولت و اخیرا انعکاس لحظه ای اطلاعات پرواز از طریق پورتال اداره کل؛ فرودگاه کرمان، پورتال کرمان مجازی و استقبال خوب اداره کل آموزش و پرورش استان را گامی برای تسهیل امور مردم و استقرار دولت الکترونیک دانست.
 
در ادامه گزارشاتی از سوی کاظم توسلی معاون اقتصادی و توسعه مدیریت اداره کل فرودگاه های استان کرمان در ارتباط با اصلاح قوانین مربوط به قراردادها و مناقصه و مزایده، جذب نیروی انسانی، ارتقاء بهره وری و کسب درآمد از اماکن و قراردادها با تعامل با عوامل اداره کل بازرسی را مهم و راه گشای امور اعلام کرد.
 
احمد آبیار بازرس کل استان کرمان نیز در ادامه این دیدار اهم اقدامات این اداره کل را موثر و فعال دانست و گفت: براساس گزارشات و ارزیابی ها و اعلام کارشناسان در کارگروه های اقتصادی از روند این امور ابراز رضایت شده است.
 
وی بر ادامه فعالیت ها حسب قانون، تعامل با آن اداره کل در برنامه ها و نیز حذف مصادیق فساد برای ارتقاء سلامت اداری در تمامی دستگاه های اجرائی را لازم و بر رصد عمومی فعالیت ها توسط آن بازرسی برای حسن انجام وظائف قانونی را وظیفه ذاتی آن دستگاه دانست.
 
آبیار همچنین از روند جمع آوری اسکلت پایانه نیمه کاره با ارائه پیشنهاداتی به استاندار کرمان خبر داد و بر انجام امور وفق قانون و مساعدت آن اداره کل برای عمران بیشتر فرودگاه مرکز استان کرمان خبر داد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.