بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

فرودگاه امام در اقتصاد ملی نقش زیادی برعهده دارد

فرودگاه امام در اقتصاد ملی نقش زیادی برعهده دارد

تین‌نیوز| مه آبادی گفت: امیدوارم با تسریع در توسعه طرح فرودگاه امام به زودی شاهد تکمیل زیر ساخت‌ها و در راستای آن، شاهد استفاده بهینه از ظرفیت این فرودگاه باشیم.
 

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدیدی که روز گذشته به همراه غلامحسین باقریان معاون فرودگاهی و عضو هیات مدیره این شرکت از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) داشت، گفت: بر خود واجب دانستم در فرصتی خدمت همکارانمان در شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) برسم و از خدمات مطلوبی آنها به ویژه در ایام نوروز تقدیر و تشکر کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه در این دیدار از بخش‌های مختلف شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعم از بخش عملیات و ناوبری هوایی دیداری داشتیم، گفت: جای خرسندی است که در ایام نوروز و ترافیک سنگین هوایی در فرودگاه امام  خمینی(ره) شاهد رضایت‌مندی مسافران و خدمات مطلوب این فرودگاه بودیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: امیدوارم با تسریع در توسعه طرح فرودگاه امام خمینی(ره) به زودی شاهد تکمیل زیر ساخت‌ها و در راستای آن شاهد استفاده بهینه از ظرفیت این فرودگاه باشم.

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها ادامه داد: در واقع، تفاوت این فرودگاه بزرگ و بین‌المللی با سایر فرودگاه‌های ایران، در موضوع اقتصاد است. یکی از محدودترین فرصت‌های ما برای اجرای منویات مقام معظم رهبری؛ آسمان ایران و فرودگاه امام خمینی(ره) است، چراکه می‌توانیم ساختار آسمان ایران را بازآفرینی کنیم تا راه‌ها تسهیل شود و اهداف اقتصاد مقاومتی بیشتر محقق شود.

مه‌آبادی گفت: فرودگاه امام خمینی(ره) نیز با سایر فرودگاه‌های کشور متفاوت است. به این ترتیب کارکنان و مسئولان این فرودگاه رسالت سنگین‌تری برعهده دارند و باید زحمات بیشتری را تحمل کنند. خوشبختانه گروه خوبی در این فرودگاه فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در این فرودگاه حاکی از آن است که نسبت به گذشته پیشرفت داشته اما باید تلاش کنیم، زیرا از آنچه که باید باشیم، عقب‌تر هستیم. 
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.