بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

دشمنان علاقه‎ای به توسعه حمل و نقل هوایی ایران ندارند

دشمنان علاقه‎ای به توسعه حمل و نقل هوایی ایران ندارند
تین نیوز
مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با استقبال بی‎نظیر کارکنان ستادی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، این مراسم امروز سوم خرداد با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان شرکت و سپاه حفاظت هواپیمایی و پلیس فرودگاه‌های کشور برگزار شد.

 

رئیس سازمان هواپیمای کشوری، که به نیابت از رحمت‌اله مه‌آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران سخن می گفت، ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک سوم خرداد و قدردانی از سردار سیف‌اللهی معاون دبیرخانه شورای امنیت ملی گفت: ایشان کمک بسیار زیادی به صنعت حمل‌ونقل هوایی کردند تا مشکلات شرکت‎های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری و فرودگاه‎های کشور حل شود و مردم از آن بهره‎مند شوند.

 

علی عابدزاده دفاع مقدس را به رشته کوهی تشبیه کرد که طی آن قله‎های رفیعی از ایثار و از جان‎ گذشتگی و پیروزی برای مردم به ارمغان آورد و افزود:موفقیت‎های امروز انقلاب اسلامی ایران مدیون همین قله‎ها است و دشمنان ما اذعان دارند که انقلاب اسلامی هنوز زنده و پابرجاست.

 

وی با اشاره به اینکه پس از انتخابات پرشکوه اخیر مسئولان وظیفه سنگین‌تری پیدا کرده‎اند و باید برای مردم فداکاری کنند٬ گفت: حمل‌ونقل هوایی نقش بسیار زیادی در رضایت‌مندی مردم دارد و خدا را شکر که امروز این صنعت در کشور از غربت خارج شده است و سیاستگذاران به آن توجه خاصی پیدا کرده‎اند.

 

عابدزاده با بیان اینکه تحلیلگران اقتصاد جهانی براین باورند که بخشی از توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایران در نتیجه توسعه حمل و نقل هوایی محقق خواهد شد، گفت: امروز تحلیل دشمنان این است که باید جلوی دستیابی ایران به هواپیمای جدید را گرفت و از این ناراحتند که بتوانیم با دیگر کشورها ارتباط داشته باشیم و به آنها سفر کنیم که این معانی زیادی برای ما دارد و نشان می‎دهد این صنعت هم از جنبه سیاسی و هم اقتصادی می‎تواند کارساز باشد.

 

رئیس سازمان هواپیمای کشوری گفت: ما 80 میلیون جمعیت داریم و اگر تنها به بخش داخلی این حمل و نقل هوایی توجه کنیم خود آن می‎تواند بازار بسیار مهمی را ایجاد و خدمات زیادی را به مردم ارائه کند.

 

وی در مورد ثمرات ورود به حمل‌ونقل منطقه و جهان نیز گفت: در مورد منافع خارجی آن همین بس که وزیر راه یکی از کشورها به ما گفت که چرا فرودگاه امام خمینی(ره) را توسعه نمی‎دهید تا هواپبماهای ما برای ترانزیت از آن استفاده کنند. کشور شما چند هزار سال هویت و تمدن دارد در حالی که مجبوریم از کشورهایی استفاده کنیم که قدمتشان به 100 سال هم نمی‎رسد.

 

عابدزاده افزود: سهم حمل و نقل هوایی در منطقه سالانه 500 میلیارد دلار است که ما با وجود مزیت‎های بالایی که داریم می‎توانیم حداقل یک و نیم میلیارد دلار آن را در اختیار بگیریم برای همین هم هست که کشورهای اطراف خوشحال نیستند که ما در حال توسعه ناوگان هواپیمایی خود هستیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.