◄ جزئیات فنی تازه از آخرین «اوورهال» هواپیمای تهران-یاسوج + سند
هواپیما ATR 72-212 شرکت هواپیمایی آسمان با رجیستری EP-ATS که صبح امروز در منطقه سمیرم دچار سانحه شد و سقوط کرد یکی از هواپیماهای قدیمی ناوگان این ایرلاین بوده است.
بنا به اطلاعاتی که در پست اینستاگرامی شرکت «آسمان» در آبان ماه امسال منتشر شده، هواپیمای حادثهدیده 7 سال زمینگیر بوده و چند ماه پیش، با تعمیر و تستهای انجامشده (اوورهال) به ناوگان این ایرلاین اضافه شده است.
هواپیمای ATR 72-212 شرکت هواپیمایی آسمان با رجیستری EP-ATS که صبح امروز در منطقه سمیرم دچار سانحه شد و سقوط کرد یکی از هواپیماهای قدیمی ناوگان این ایرلاین بوده است.
به گزارش خبرنگار تیننیوز، هواپیمایی آسمان در تاریخ 26 اکتبر 2017 (چهارم آبان 1396) در صفحه اینستاگرام خود تصویری از این هواپیما منتشر کرده و از اوورهال کامل این هواپیما توسط این شرکت خبر داده بود.
متن و تصویر منتشرشده را در ادامه مشاهده میکنید.
با سلام و عرض خسته نباشيد
از شما كه رسانه صنعت حمل و نقل هستيد بيشتر انتظار داريم !
شما بايد با دقت بيشترى خبر رو منتقل كنيد شما باتوجه به شناخت عمليات اورهال به راحتى تمام پرسنل و مهندسين خدوم رو زير سوال برديد آيا اين قضاوت نابجا صحيح است؟؟؟
ایرلاین ها هواپیما اورهال میکنند ،
صها که تعمیراتی هس موتور و قطعه میسازه ،
پنها که تعمیرات و پشتیبانی هس هلیکوپتر میسازه،
نیرو هوایی که مصرف کننده است اورهال میکنه ،
ارتش که نظامی هس ، تهگعمیر و سازندگی میکنه ،
رییس جمهور بخاطر مسائل حزبی فردی که سابقه ای در ایرلاین ندارد را مدیرعامل میکند،
و ... !!!
کی میخواهیم بفهمیم تعمیرات فقط در شرکت تعمیراتی باید انجام شود نه در نیرو هوایی و پادگان و ارتش!
کی میخوای بفهمیم شرکت های تعمیراتی نباید تولید کنند؟
کی میخواهیم بفهمیم بخاطر مسائل حزبی و جناحی نباید مدیر انتخاب کنیم؟