بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ اعلام گزارش نهایی سقوط هواپیمای آسمان در آینده نزدیک

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از اعلام گزارش نهایی حادثه سقوط هواپیمای آسمان، در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اطلاعات جعبه سیاه هنوز به‌صورت کامل بازخوانی نشده است.


 اعلام گزارش نهایی سقوط هواپیمای آسمان در آینده نزدیک
تین نیوز

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از اعلام گزارش نهایی حادثه سقوط هواپیمای آسمان، در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اطلاعات جعبه سیاه هنوز به‌صورت کامل بازخوانی نشده است.

به گزارش تین‌نیوز، محمدجواد حشمتی گفت: هنوز اطلاعات جعبه سیاه به‌طور کامل بازخوانی نشده  است و در حال تبادل اطلاعات با شرکت سازنده هواپیما و گروه‌های تخصصی در حال پیگیری است . ان‌شاء‌الله گزارش نهایی در این خصوص در آینده نزدیک تهیه می‌شود.

او به‌به گزارش اولیه سانحه هوایی اخیر اشاره کرد و گفت: گزارش اولیه سانحه هوایی پرواز تهران-یاسوج که توسط سازمان هواپیمایی کشور منتشر شد که تقریباً گزارش جامع و کاملی هم بود.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در ادامه گفت: پرونده قضایی این سانحه  در جریان است اما هنوز گزارش نهایی آماده نشده که ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک تهیه می‌شود.

حشمتی گفت: امدادگران همچنان مشغول تجسس برای باقیمانده اجساد هستند اما مشکلی اصلی سردی هوا و عدم ثبات  آب‌وهوا در ارتفاعات است.

به گزارش تین‌نیوز، او در ادامه به عملیات تشخیص هویت اشاره کرد و گفت:: سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در تلاش است تا  اجساد این حادثه کشف و تحویل پزشکی قانونی شود و بعدازآن، عملیات تشخیص هویت آغاز می‌شود. در حال حاضر نیز عملیات مربوط به تشخیص هویت اجساد تحویل داده‌شده قبلی در حال انجام است.

 

 

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.