◄ بررسی مشکلات تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد
مشکلات تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد بررسی شد.
جلسه بهبود و ارزیابی عملکرد تاکسیهای فرودگاه مهرآباد با حضور مدیرکل فرودگاه و مدیرعاملهای چهار شرکت تاکسیرانی مستقر در این فرودگاه برگزار شد.
به گزارش تیننیوز وبه نقل از روابطعمومی فرودگاه مهرآباد؛ این جلسه بهمنظور بررسی مشکلات تاکسیرانان و ارائه راهکار برای رفع آنها و اتخاذ تصمیمات در جهت ارتقا سطح خدمترسانی و سرویسدهی به مسافران برگزار شد.
میرسعید صفینیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد، با اشاره به تکریم اربابرجوع و لزوم ارائه خدمات بهتر به مسافران فرودگاهها اظهار کرد: اکنون با هماهنگی و نظم در این موارد، باید در خصوص مدیریت پکپارچه و مکانیزه تاکسیرانی، ساماندهی خودروهای اینترنتی، راهکار مقابله با رانندگان غیرمجاز (آزادکارها)، مدیریت و ساماندهی مسافر دهی و همچنین پیادهسازی تعرفههای سال 97 به یک انسجام و هدف واحد رسید.
وی در این جلسه گفت: تکریم اربابرجوع و فرهنگ تعامل از محورهای اصلی فعالیتهای تاکسیرانی و رانندگان این حوزه است. لذا بهمنظور رفاه حال مسافران و ارتقا خدمترسانی، برنامه تامین نیازمندیهای تاکسیرانی نیز تا حدودی در این فرودگاه اجرایی شد.
صفینیا گفت: اتفاقاتی که در نوع حملونقل تاکسیرانی به وجود آمده، نشاندهنده قابلیتهایی است که باید به آن توجه شود؛ بنابراین اقدامات نوآورانه، مبتکرانه و جوشش ایدههای نو و قیمت مناسب در جذب مسافر و دوری از تاکسیهای اینترنتی مهم است و باید مدلهای جدید ارائه خدمات بهصورت هوشمند و مکانیزه برای رقابت خلق شود.
صفینیا ایجاد توازن در ارائه خدمات حملونقل تاکسیرانی با هماهنگی پلیسراهور و مسئولان فرودگاهی را یک راهکار مناسب برای ارائه خدمات بهتر عمومی دانست.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد ضمن استماع سخنان مدیران عامل تاکسیرانی و نمایندگان رانندگان با مثبت ارزیابی کردن این نشست، گفت: با شناسایی کاستیها باید در مسیر بهبود وضعیت کنونی پیش رفته و معضلاتی که در مسیر عملکرد شرکتهای تاکسیرانی که منجر به نارضایتی رانندگان است را رفع کرد زیرا هدف اصلی که امنیت و آسایش مسافران فرودگاهی است باید تامین شود.