بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ افتتاح ترمینال شماره دو فرودگاه لارستان

علی لاریجانی برای افتتاح ترمینال شماره دو فرودگاه لارستان وارد این فرودگاه شد.

افتتاح ترمینال شماره دو فرودگاه لارستان
تین نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه مقامات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، برای بهره‎برداری رسمی از ترمینال شماره دو فرودگاه لارستان وارد این فرودگاه شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازروابط‎عمومی شرکت فرودگا‎ه‎ها و ناوبری هوایی ایران، قرار است این ترمینال پس از بازدید پروژه‎های فرودگاه لارستان با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، اسماعیل تبادار، استاندار فارس و مقامات منطقه‎ای و رحمت‎اله مه‌آبادی، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگا‎ه‎ها و ناوبری هوایی ایران، غلامحسین باقریان، عضوهیات‌مدیره و معاون عملیات فرودگاهی و حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل بعدازظهر امروز، 20 شهریور، به طور رسمی به بهره‎برداری برسد.

این پروژه در سال 96 با اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار در قالب تکمیل ترمینال و احداث تلمبه‎خانه و پست برق ادامه یافت و اکنون آماده بهره‎برداری است.

هم‌چنین عملیات محوطه‌سازی بیرونی این ترمینال با صرف اعتبار 80‌میلیارد ریالی از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران به پایان رسیده است.

با بهره‎برداری از پروژه ترمینال شماره دو با زیربنای 6000‌مترمربع، فضای داخلی فرودگاه لارستان به بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.