بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

ساخت قطعات و سرپا نگه داشتن هواپیماها نشان از تخصص کارکنان نیروی هوایی است

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح نقش گفت: نگهداری و ساخت قطعات و سرپا نگه داشتن هواپیماها با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی نشان از عملکرد، تخصص و دانش فنی کارکنان نیروی هوایی در ساخت و نگهداری از تجهیزات حساس دفاعی است.

ساخت قطعات و سرپا نگه داشتن هواپیماها نشان از تخصص کارکنان نیروی هوایی است
تین نیوز

سرلشکر محمد باقری در بازدید از نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول افزود: نیروی هوایی نقش کلیدی و بی‌نظیری در دفاع مقدس و حراست از فضای کشور دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، ‌وی ادامه داد: توفیقی شد تا از نمایشگاه و بخش‌های آماده پایگاه هوایی قهرمان دزفول بازدید و از نزدیک شاهد حضور پرشور و گرم علاقه‌مندان و مردم شهید پرور ایران اسلامی در این نمایشگاه باشیم.

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح اظهارداشت: حضور پرشور زائران در این نمایشگاه نشان از علاقه وصف ناپذیر مردم به نیروهای مسلح و همچنین نقش حساس و طلایی نیروی هوایی الهی در منظومه دفاعی کشور و عمق قدرشناسی مردم ایران اسلامی از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های این نیرو در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حفظ و حراست از فضای کشور دارد.

وی با بیان اینکه بی‌شک نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس و حراست از فضای کشور نقشی کلیدی و بی نظیر است، خاطر نشان کرد: راهیان نور فرصتی استثنایی برای نمایش بخش اندکی از جانفشانی‌ها، تلاش‌ها و موفقیت‌های ماندگار و معنادار ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه نیروی هوایی الهی است.

سرلشکر باقری در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی دست اندرکاران برپایی نمایشگاه هوایی در پایگاه وحدتی افزود: این نمایشگاه محصول همت و مجاهدت بسیاری از همکاران عزیز ما در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با عزم و اراده پاک رزمندگان، ایثارگران، پیشکسوتان و کارکنان پایگاه هوایی وحدتی دزفول دایر شد و آرزوی ما این است که سال به سال این مرکز تبیین‌گر بتواند نمایشگاه را پرشورتر و بهتر از سال‌های گذشته برگزار کند.

نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول از یکم فروردین برپا شده و تا ۱۱ فروردین ماه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.