گواهینامه رضایت مندی مشتری به هواپیمایی «آتا» رسید
چهارمین جشنواره سراسری صد واحد مشتری مدار با رویکرد تجلیل از بنگاه های تولیدی، بازرگانی و خدماتی، با حضور برخی مسئولان در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.
چهارمین جشنواره سراسری صد واحد مشتری مدار با رویکرد تجلیل از بنگاه های تولیدی، بازرگانی و خدماتی، با حضور برخی مسئولان در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد؛ که در این اجلاس سراسری، هواپیمایی «آتا» موفق به دریافت جایزه رضایتمندی مشتریان ISO 10004 (استاندارد بین المللی برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان ها و شرکت ها) شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، در چهارمین جشنواره سراسری واحدهای مشتری مدار صد برند برتر ، هواپیمایی «آتا»، موفق به دریافت گواهینامه رضایت مندی مشتری ISO 10004 شد.
چهارمین جشنواره سراسری صد واحد مشتری مدار با رویکرد تجلیل از بنگاه های تولیدی، بازرگانی و خدماتی، با حضور برخی مسئولان در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد؛ که در این اجلاس سراسری، هواپیمایی «آتا» موفق به دریافت جایزه رضایتمندی مشتریان ISO 10004 (استاندارد بین المللی برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان ها و شرکت ها) شد.
لازم به ذکر است؛ این اجلاس با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات برگزار شد، که نشان دهنده اهمیت موضوع مشتری مداری در سطح ملی و حمایت گسترده از این رویکرد است.
بر اساس مصوبات شورای عالی سیاست گذاری، در اختتامیه مراسم، از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی مراسم را احراز کردند، در قالب اعطای لوح زرین مشتری مداری تقدیر به عمل آمد.