بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

◄ قیمت بلیت پروازهای عتبات گران شد

قیمت بلیت پروازهای عتبات در آستانه تاسوعا و عاشورا با افزایش دوبرابری نسبت به هفته گذشته از حدود 5 میلیون تومان به بیش از 10 میلیون تومان رسیده است.

قیمت بلیت پروازهای عتبات گران شد
تین نیوز

اگر در تعطیلات تاسوعا و عاشورا قصد سفر هوایی به شهرهای نجف و کربلا را دارید آگاه باشید که در این مسیرهای هوایی با قیمت های دو برابری پروازها  رو به رو خواهید شد.

به گزارش تین نیوز، در حالی که که در هفته های گذشته قیمت بلیت هواپیما از تهران به مقصد نجف در حدود 5 میلیون تومان توسط شرکت های هواپیمایی داخلی قیمت گذاری شده بود اما حالا و  در آستانه تاسوعا و عاشورا حسینی قیمت بلیت پروازهای عتبات از حدود 5 میلیون تومان هفته گذشته به بیش از 10 میلیون تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

بلیت ایرلاین های لاکچری گران تر است یا ایرلاین های ایرانی؟

قیمت بلیط هواپیما تهران نجف، امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۳ با پرواز های شرکت آسمان و تابان قیمت بلیت هواپیما تهران نجف، امروز ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان به ثبت رسید.

پرواز تهران-نجف تاریخ امروز شنبه 23 تیرماه با قیمت 10 میلیون و 400 هزار تومان از سوی هواپیمایی آسمان فروخته می شود. با پرواز های شرکت تابان قیمت این پرواز رقم 10 میلیون و 200 هزار تومان و  10 میلیون و 820 هزار تومان را به ثبت رسانده است.

1732459_610

در شرایطی این افزایش قیمت روی می دهد که برخی شرکت های هواپیمایی می گویند، پروازهای عتبات به چارترکنندگان واگذار شده است. این در حالی است که کلیه پروازهای شرکت های هواپیمایی ایرانی اعم از داخلی و خارجی با سوخت جت تقریباً رایگان 600 تومان انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.