بازدید سایت : ۲۰۲۹۱۹

◄ چرا سایت های تعلیق شده هنوز بلیت می فروشند؟

در حالی تعلیق چند سایت فروش هواپیما از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شده که این سایت ها همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

چرا سایت های تعلیق شده هنوز بلیت می فروشند؟
تین نیوز |

به تازگی دو سایت دیگر فروش بلیت هواپیما به دستور سازمان هواپیمایی کشوری به مدت یک ماه از فعالیت تعلیق شدند اما همچنان شاهد فروش بلیت از سوی این سایت ها و ادامه فعالیت شان در بستر آنلاین هستیم.

به گزارش تین نیوز، در حالی برخی سایت های فروش بلیت هواپیما به فعالیت خود ادامه می دهند که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شده اند. اما سوال اینجاست که چرا همچنان این سایت ها فعالند؟

براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری با استناد به مفاد مصرحه در ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و نیز بدلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ آئین نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت  ۱۴ شرکت خدمات مسافرت هوایی به علت عرضه بلیت و نمایش نرخ بلیت هواپیما بالاتر از نرخ های تعیین شده، به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شده است.

بیشتر بخوانید:

متوسط عمر ناوگان هوایی کشور حدود 28 سال است/ جداسازی راه از شهرسازی کلید خورد

 بررسی های میدانی حاکی از آن است که برخی از سایت هایی که سازمان هواپیمایی دستور توقف یک ماهه آن ها را داده به صورت کامل در حال فروش بلیت هستند و به هیچ عنوان پلمب و یا دامنه فعالیت آنها مسدود نشده است.

اما پاسخ مسئولان سازمان هواپیمایی در رابطه با ادامه این فعالیت چیست؟  سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره اینکه چرا سایت های متوقف شده در حال فعالیت هستند قول پیگیری داده و گفته سازمان هواپیمایی حتما به این موضوع ورود کرده و علت فعالیت را پیگیری خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.