بازدید سایت : ۹۰۰۶۷

◄ درخواست انجمن شرکت های هواپیمایی از وزیر صمت: دفتر صنایع هوایی به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد

انجمن شرکت های هواپیمایی ایران در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست کرده دفتر صنایع هوایی به صورت مستقل در زیر مجموعه معاونت حمل و نقل در آن وزارت به فعالیت خود ادامه دهد.

درخواست انجمن شرکت های هواپیمایی از وزیر صمت:  دفتر صنایع هوایی به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد
تین نیوز |

انجمن شرکت های هواپیمایی ایران در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست کرده دفتر صنایع هوایی به صورت مستقل در زیر مجموعه معاونت حمل و نقل در آن وزارت به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش تین نیوز، این درخواست به دنبال خبرهای منتشر شده مبنی بر انحلال دفتر صنایع هوایی و فعالیت تنها یک دفتر با عنوان دفتر صنایع خودرو، نیرو محرکه و حمل و نقل ذیل معاونت جدید صنایع، ماشین آلات و تجهیزات در وزارت صمت، مطرح شده است.

در نامه انجمن شرکت های هواپیمایی از وزیر صنعت درخواست شده که در بازنگری تشکیلات جدید آن وزارت خانه شرایطی فراهم شود تا دفتر صنایع هوایی به صورت مستقل در زیر مجموعه معاونت حمل و نقل به فعالیت خود ادامه داده و مشکلات و مسایل مربوط به شرکت های هواپیمایی و صنعت حمل و نقل هوایی کشور را پیگیری و ساماندهی نماید.

انجمن مذکور همچنین تاکید کرده که صنعت حمل و نقل هوایی کشور به دلیل ویژگی و حساسیت بسیار بالای آن و اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا نیازمند حمایت دولت است و جابجایی بیش از 25 میلیون مسافر داخلی و خارجی در سال گذشته بدون کمک و حمایت دستگاه های دولتی از جمله آن وزارتخانه و سازمان هواپیمایی کشوری مسیر نبوده است.

در بخش دیگری از نامه انجمن، آمده است: دفتر صنایع هوایی به عنوان حلقه اتصال صنعت  هوانوردی با دولت در سنوات اخیر کمک شایان و قابل توجهی در جهت رفع مشکلات این صنعت و افزایش تاب آوری ناوگان هوایی کشور داشته است. 

این انجمن همچنین اظهار امیدواری کرده مساعدت و کمک های بیشتری را در جهت تسهیل فعالیت صنعت حمل و نقل هوایی کشور در دولت چهاردهم وجود داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.