اختلال دریافت ارز مسافرتی و سرگردانی مردم در ترمینال سلام
اختلال در سیستم پرداخت ارز و ضعف مدیریتی موجب شده تا بسیاری از مسافران و زائران حج عمره در ترمینتال سلام فرودگاه امام خمینی سرگردان شوند؛ مشکل اصلی در عدم پرداخت ارز مسافران است، درحالی که مردم پول را پرداخت کرده اند و زمان پروازشان هم گذشته است.
اختلال در سیستم پرداخت ارز و ضعف مدیریتی موجب شده تا بسیاری از مسافران و زائران حج عمره در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی سرگردان شوند؛ مشکل اصلی در عدم پرداخت ارز مسافران است، درحالی که مردم پول را پرداخت کرده اند و زمان پروازشان هم گذشته است.
به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، از بامداد امروز و به دلیل اختلال گسترده سیستمی و ضعف مدیریتی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی و شعبه بانک ملی، بسیاری از مسافران و زائران حج عمره در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی سرگردان شده اند.
مشاهدات نشان میدهد که تعداد زیادی از مسافران و زائران حج عمره درحالی که پولشان را پرداخت کرده اند قادر به دریافت ارز خود نبوده اند.
یکی از مسافران به تسنیم گفت: ما برای حج عمره به فرودگاه امام خمینی آمده ایم؛ سیستم ها قطع است و ارز نمی دهند درحالی که پولش را دریافت کرده اند.
او با تأکید براینکه در باجه بانک ملی کلاً یک نفر است و هیچ پاسخگویی انجام نمی شود، ادامه داد: یک سری پروازها از زمان پروازشان گذشته و ایرلاین گفته من پرواز می کنم و به من ربطی ندارد که دلار گرفته اید یا نه. مردم خیلی اعتراض دارند و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.
این زائر حج عمره در ادامه تأکید کرد: کل سیستم ها و باجه های ارز قطع هستند و خیلی از مسافران و زائرانی که سن شان بالا هم هست در صف ارز هستند ولی کسی پاسخگو نیست.
پیگیری خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی و بانک ملی درباره چرایی بروز این مشکل تا این لحظه نتیجه نداده است ولی انتظار می رود مسئولان بانک ملی درباره علت اختلال و سرگردانی مردم پاسخگو باشند.