بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ تکذیب خبر " تعلیق پروازهای هما در مسیر تهران - باکو به خاطر سفرهای حج "

◄ تکذیب خبر " تعلیق پروازهای هما در مسیر تهران - باکو به خاطر سفرهای حج "

تین نیوز | در پی انتشار اخباری مبنی بر تعلیق پروازهای ایران ایر در مسیر تهران ـ باکو به دلیل همزمانی با پروازهای حج، سخنگوی این شرکت گفت: تعلیق پروازهای ایران ایر در این مسیر هیچ ارتباطی با پروازهای حج عمره ندارد.

شاهرخ نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر "تعلیق پروازهای تهران - باکو به خاطر همزمانی با پروازهای حج" اظهار کرد: تعلیق پروازهای ایران ایر در مسیر تهران - باکو هیچ ارتباطی با پروازهای حج عمره ندارد.

وی ادامه داد: هواپیماهایی که در مسیر حج پرواز می کنند، عموما ایرباس و بویینگ 747 هستند در حالی که پروازهای باکو غالبا فوکر هستند.

نوش آبادی افزود: این دو ناوگان، هم از نظر تعداد مسافر و هم مقدار سوخت، متفاوت از یکدیگر هستند و برای ما صرفه اقتصادی ندارد که از هواپیمای فوکر در مسیر جده استفاده کنیم، زیرا باید قبل از رسیدن به جده در یک منطقه برای سوخت گیری بنشیند، ضمن اینکه کل ظرفیت بار این هواپیما 900 کیلوگرم است و با توجه به حجم بار زائران، نمی توان در مسیر حج از آن استفاده کرد.

یادآور می شود؛ چندی پیش برخی از رسانه ها خبری مبنی بر تعلیق پروازهای ایران ایر در مسیر تهران ـ باکو منتشر کردند و در آن به نقل از یک منبع آگاه، اعلام شده بود که با توجه به فرارسیدن زمان ایام حج عمره، هواپیماهای ایران ایر به مسیر عربستان اختصاص داده شده و این شرکت، هواپیمای کافی برای مسیر آذربایجان ندارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • تکذیبیه

    آقای نوش آبادی همین دو سه روز قبل رئیس ایستگاه شما تو باکو گفته بودند که بعله!۱ همین آرشیو تین نیوز را ورق بزنید می بینید احتمالا قبل از مصاحبه با شما هماهنگ نبوده است البته فرقی هم نمی کند چون ایرلاین[…] همه بخش هایش[…] است چه تائید کنید و چه تکذیب

  • نوش دارو

    نگران نباشید چند وقت دیگه یک مقام بالاترعکس این مطلب رو خواهد گفت و معلوم خواهد شد سخنگو دروغ گفته مثل قضیه قرارداد با بوینگ که سخنگو تکذیب کرد و مدیریت عامل به عنوان یک قرار داد خوب از آن یاد کرد و …