بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در گفتگو با تین‌نیوز عنوان شد:

◄ مذاکره فرودگاه مهرآباد با ایرلاین‌ها برای صدور کارت‌ پرواز الکترونیکی

◄ مذاکره فرودگاه مهرآباد با ایرلاین‌ها برای صدور کارت‌ پرواز الکترونیکی

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، گفت: به منظور ارائه تسهیلات به مسافران، در حال مذاکره با شرکت های هواپیمایی هستیم تا در آینده نزدیک کارت های الکترونیکی پرواز، در فرودگاه مهرآباد صادر شود.

علی رستمی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با بیان اینکه در بخش پروازهای مسافری به طور متوسط روزانه 310 پرواز غیر نظامی و حدود 10 پرواز نظامی در فرودگاه بین المللی مهرآباد صورت می گیرد، اظهار کرد: در هفته 35 هزار و در سال 14 میلیون مسافر از فرودگاه مهرآباد جابجا می شوند.

وی افزود: فرودگاه بین المللی مهرآباد، پرترافیک ترین فرودگاه کشور است و بعد از آن فرودگاه مشهد است که حدود 8 میلیون مسافر جابجا می کند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، با تاکید بر اینکه در بخش خدمات مسافری تلاش شده حداکثر رضایت مسافران را به دست آوریم گفت: در 6 ماه گذشته تكمیل زیرساخت‌های ارتباطی و سایر تجهیزات رفاهی مسافران در دستور كار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اصلاح طرح ترافیك، نصب تابلوهای اطلاع‌ رسانی در كلیه سطوح فرودگاهی، توسعه و اصلاح مقابل ترمینال 1 و 2، بهسازی مسیرهای منتهی به هواپیما، بخشی از این پروژه هاست.

صدور کارت های الکترونیکی پرواز در آینده
رستمی به کارت های الکترونیکی پرواز اشاره کرد و گفت: در حال مذاکره با شرکت های هواپیمایی هستیم تا در آینده نزدیک کارت های الکترونیکی پرواز در فرودگاه مهرآباد صادر شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد افزود: برقراری ارتباط مسافر با خدمات فرودگاهی از طریق نرم افزار، یکی دیگر از برنامه های ما برای ارتقا سطح خدمت رسانی و ارائه تسهیلات به مسافران در فرودگاه مهرآباد است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • متعجبالمهرآباد

    خوب شما که اوستای کار هستید چرا سامانه DSC را در مهرآباد عملیاتی نمی کنید و یا کانتر های Self - Check in البته الگوی DSC قبلی را Run نکنید چون فقط اتلاف بیت المال بود ضمنا دیروز دیدم یک تابلو اطلاع رسانی تو سه راه پلیس جلوی بانک قوامین نوشته بود پارکینگ شبانه روزی ۲۵۰۰ توامن این همان بازار رقابتی شما و پارکینگ نیروی هوائی است ویا طرح کارت پرواز الکترونیکی!!!!!