بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

۳ شرکت هواپیمایی خارجی در اصفهان آغاز به فعالیت می‌کنند

۳ شرکت هواپیمایی خارجی در اصفهان آغاز به فعالیت می‌کنند

تین نیوز | رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان گفت: سه شرکت هواپیمایی خارجی العربیه، امارات و دبی فعالیت خود در اصفهان را آغاز می‌کنند.
 
ابراهیم توکلی اظهار کرد: شرکت هواپیمایی امارات با سه پرواز در هفته کار خود را در اصفهان در آینده نزدیک آغاز می‌کند.
 
وی افزود: شرکت هواپیمایی العربیه با سه پرواز در هفته و شرکت هواپیمایی دبی با پنج پرواز در هفته در اصفهان آغاز به کار کرده‌اند.
 
عضو مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: با فعالیت این شرکت‌های خارجی گردشگری اصفهان رونق بیشتری بگیرد.
 
وی با بیان اینکه اولویت ما حمایت از شرکت‌های هواپیمایی داخلی است، گفت: شرکت‌های هواپیمایی خارجی تعهد کرده‌اند که گردشگران خارجی و اروپایی را با پروازهای غیر مستقیم به ایران بیاورند.
 
توکلی تاکید کرد: در صورتی که کار این شرکت‌ها محدود به خروج گردشگران از ایران باشد حاصلی جز افزایش مشکلات صنعت گردشگری نخواهد داشت.
 
وی با اشاره به جلسه مجمع گردشگری استان اصفهان با یک هیئت از تورگردانان اصلی هند اظهار کرد: این تورگردانان قصد دارند که دو دسته از گردشگران را از هند به اصفهان آورده و پس از بازدید از نقاط دیدنی اصفهان به کشور عراق سفر کنند.
 
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان گفت: در صنعت گردشگری دنیا اصفهان به عنوان یکی از کشورهای ارزان قیمت برای سفر شناخته می‌شود.
 
وی اضافه کرد: هزینه حمل و نقل، اقامت و غذا در ایران نسبت به سایر مقاصد گردشگری دنیا پایین‌تر است و این موضوع مزیتی برای گردشگران خارجی محسوب می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.