واکنش زاگرس ایر به گرانفروشی بلیت
تین نیوز | مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس با بیان اینکه قیمت رسمی بلیت این ایرلاین فعلا هیچ گونه افزایشی نداشته است، گفت: بازرسی این شرکت با آژانسهای متخلف برخورد میکند.
هوشنگ صدیق با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی زاگرس هیچگونه افزایش قیمت بلیت نداشته است، گفت: پس از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، شرکت هواپیمایی زاگرس هیچ افزایش قیمتی را اعمال نکرده است و همچنان بلیت با قیمتهای گذشته فروخته می شود.
وی با بیان اینکه با آژانسها و یا سایتهای متخلف برخورد می کنیم، افزود: هر فردی که بلیت را گران تر از قیمتی که در سایت شرکت هواپیمایی زاگرس آمده، خریداری کرده است، می تواند با بازرسی زاگرس تماس گرفته و موضوع را پیگیری کند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس با اعلام اینکه گران فروشی تخلف و جرم محسوب می شود، اظهار داشت: این تخلف قابل پیگیری است و شرکتهای هواپیمایی هم به شدت با این موضوع برخورد می کنند، بنابراین خریداران باید به نمایندگی ایرلاینها برای طرح شکایت مراجعه کنند.
صدیق با تاکید بر اینکه نرخ بلیت هواپیما بر روی سایت شرکتها موجود است، گفت: افرادی که بلیت را گران خریدند، میتوانند با در دست داشتن بلیت و کپی کارت ملی به دفاتر ما مراجعه کرده و یا با شماره های بازرسی شرکت تماس بگیرند تا هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه با آژانسها و یا سایتهای متخلف برخورد می کنیم، افزود: هر فردی که بلیت را گران تر از قیمتی که در سایت شرکت هواپیمایی زاگرس آمده، خریداری کرده است، می تواند با بازرسی زاگرس تماس گرفته و موضوع را پیگیری کند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس با اعلام اینکه گران فروشی تخلف و جرم محسوب می شود، اظهار داشت: این تخلف قابل پیگیری است و شرکتهای هواپیمایی هم به شدت با این موضوع برخورد می کنند، بنابراین خریداران باید به نمایندگی ایرلاینها برای طرح شکایت مراجعه کنند.
صدیق با تاکید بر اینکه نرخ بلیت هواپیما بر روی سایت شرکتها موجود است، گفت: افرادی که بلیت را گران خریدند، میتوانند با در دست داشتن بلیت و کپی کارت ملی به دفاتر ما مراجعه کرده و یا با شماره های بازرسی شرکت تماس بگیرند تا هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.