بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

آشنایی کارشناسان شرکت فرودگاه ها با لایحه واگذری اماکن فرودگاهی

آشنایی کارشناسان شرکت فرودگاه ها با لایحه واگذری اماکن فرودگاهی
تین نیوز | دوره آموزشی تشریح مباحث لایحه واگذاری و کسب و کار فرودگاهی با حضور 48 نفر از معاونان اقتصادی، رؤسای ادارات و کارشناسان بازرگانی شرکت فرودگاه‌ها در سالن کنفرانس دانشکده صنعت هواپیمایی برگزار شد.
 
به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ در این دوره 40 ساعت معصومه ابراهیمی مدیرکل دفتر حقوقی شرکت فرودگاههای کشور لایحه قانونی واگذاری و تخلیه اماکن و محل ها در فرودگاه های کشور مصوب سال 1358 و آئین نامه اجرایی آن را با هدف آشنایی و بهرهبرداری مجموعه بازرگانی فرودگاه ها از مباحث قانونی لایحه مذکور تشریح کرد.

کاشف آذر معاون دفتر بررسی های اقتصادی و بازرگانی شرکت هم طی سخنانی در زمینه موضوعات کسب و کار فرودگاهی مبتنی بر مفاهیم کلیدی کسب و کار، هستی شناسی و معرفت شناسی فرصت‌های کسب و کار، سیر تحول صنعت فرودگاهی قبل و بعد از آزادسازی، نحوه تدوین مدل کسب و کار و بررسی بازاریابی فرودگاهی سخنرانی کرد.

در اختتامیه این دوره نیز غلامحسین باقریان عضو هیأت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور بر تداوم دوره‌های آموزشی کاربردی برای استفاده عملی مجموعه بازرگانی فرودگاه‌ها تاکید کرد.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.