بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در نشست اضطراری شورای معاونین شرکت فرودگاه‌ها مطرح شد؛

◄ بی تمایلی ایرلاین‌های داخلی برای پرواز به ترکیه

◄ بی تمایلی ایرلاین‌های داخلی برای پرواز به ترکیه

تین‌نیوز| معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها‌ و ناوبری هوایی ایران با بیان اینكه فرودگاه‌های ترکیه برای برقرای پروازها اعلام آمادگی کرده‌اند، عنوان کرد: هیچ یک از ایرلاین‌های ایرانی، قطری و اماراتی از این موضوع استقبال نكردند.

به گزارش تین‌نیوز، سعید اكبری با اشاره به برگزاری نشست اضطراری شورای معاونین شركت فرودگاه‌ها در خصوص کودتای نظامی ترکیه و چگونگی انجام پروازها در این شرایط از فرودگاه‌های ایران گفت: تركیه برای انجام پروازها در این كشور اعلام آمادگی كرده است.

وی ادامه داد: در فرودگاه‌های آتاتورك و استانبول هیچ پروازی صورت نمی‌گیرد و در فرودگاه «سبیها» در نزدیكی استانبول نیز تنها پروازهای تركیه‌‌ای برقرار است.

اکبری با ابراز نگرانی برای مسافران ایرانی كه در آنكارا و استانبول به سر می‌برند عنوان كرد: مسئولیت بازگرداندن مسافران ایرانی از تركیه برعهده شركت‌های هواپیمایی است. قاعدتا این شركت‌ها تمهیداتی برای برگرداندن مسافران اندیشیده‌اند اما شرایط در تركیه عادی نیست و نمی‌توان پرواز با اطمینان كامل انجام داد.

معاون عملیات هوانوردی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: این امکان وجود دارد که تعدادی هواپیمای بدون مسافر به سمت فرودگاه سبیها با هدف بازگرداندن مسافران ایرانی پرواز کنند. البته تاکنون با یک پرواز تعدادی از هموطنان به فرودگاه تبریز آورده شدند.

اکبری ادامه داد: با وجود اعلام آمادگی فرودگاه‌های تركیه برای برقراری پروازها، هیچ یك از ایرلاین‌های ایرانی، قطری و اماراتی از این موضوع استقبال نكردند. برقراری پروازهای مجدد به كشور تركیه به اوضاع تركیه بستگی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، طبق گفته وی اخبار ضد و نقیضی از اوضاع و شرایط كشور تركیه به گوش می‌رسد اما امیدواریم كه پروازها به زودی برقرار شود و مسافران ایرانی در كشور از شرایط بلاتكلیفی خارج شوند.
 
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.