بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

برنامه‌های آخوندی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

تین نیوز | وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اجرای سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» ابلاغی مقام معظم رهبری تصریح کرد: بر اساس این سیاست ها کلیدی ترین نکته، افزایش بهره وری بازنگری فرایند ها در بخش های مختلف است.
 
عباس آخوندی با اشاره به اینکه اصلی ترین بحث، کارایی فرایندهای انجام ماموریت در سازمان ها و شرکت های تابعه است، اظهار کرد: در طرح مدیریت ارتباط با شهروندان شبکه ای ایجاد شده است که مرحله به مرحله فرایندها دیده شده است.
 
وزیر راه و شهرسازی افزود: افزایش رضایت شهروندان مهمترین نتیجه ای است که از بازنگری فرایند ها انجام امور باید به دست آید. همچنین فرایندها از منظر کارایی برای شهروندان باید بازنگری شود.
 
وی تاکید کرد: یکی از محورهای اصلی ارتباط با شهروندان از طریق فناوری اطلاعات است که باید یکپارچگی بین فرایندها و استفاده از فناوری اطلاعات دیده شود.
 
آخوندی اظهار کرد: بهره وری به معنای رضایتمندی و رفاه شهروندان است و باید در مدیریت ارتباط با شهروندان این موضوع لحاظ و باید در این سیستم امکان دسترسی به اطلاعات مشترک فراهم شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص ایجاد نظام حاکمیت و یکپارچگی فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: اصلی ترین ماهیت تحول در یکپارچگی، تولید اطلاعات با محوریت انسان از جمله شهروندان و مدیران و اعضای جامعه است.
 
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تا وقتی که رفتار سازمانی ما تغییر نکند یکپارچگی صورت نمی گیرد و یکپارچگی باید با فرایند تدریجی استقرار و شکل بگیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مدیر عامل حمل و نقل شهرستانى فولاد بار تبریز

    سلام جناب آقای وزیر امیدوارم این بیانات ارزشمند جنابعالى در عمل هم به وضوح انجام گردد… فعلا که این بهره وری در شهرستان اسکو آذربایجان شرقى در بخش حمل و نقل جاده اى رو به کاهش میباشد و امید هست با توجه به ملاقات حضورى اخیر با معاونت محترم و رییس سازمان راهداری بهره وری در این خطه آذربایجان دوباره افزایش یابد و همچنین شاهد رفاه و ایمنى روزانه بیش از پنجاه نفر راننده فراهم شود و اسیر شرکت حمل ونقل بیش از ٣٠ سال گذشته نباشند که با یک امکانات در زمین سیصد متر داخل محدوده شهر نمیتوانند حتى یک پارکینگ مناسب داشته باشند و از دست یک تاکسى تلفنى که برایشان بارنامه حمل مینماید تا به زور بدون استراحت زود به مقصد شان حرکت کنند رهایی یابند…

  • سیدمرتضی ناصریان

    متن این خبر با تیتر آن هم خوانی ندارد. اقتصاد مقاومتی در حوزه راه و شهرسازی به موضوع بهره وری و اصلاح فرآیندها محدود نمی شود و مسائل و استراتژیهای بسیاری در این خصوص برای حصول به اقتصاد مقاومتی قابل بحثو توجه می باشند و مطمئنا وزیر محترم هم به ابعاد اقتصاد مقاومتی اشراف دارند. احتمالا وزیر محترم توضیحی در باره اهمیت بهره وری و اصلاح فرآیندها داده که از منظر اقتصاد مقاومتی مهم هستند و تهیه کننده خبر اشتباها تیتر تهیه کرده است انگار تمام اقتصاد مقاومتی همین است.

  • محمدی

    هر صحبتی که از طرف وزرا انجام میگیرد بار علمی دارد ولی آنچه قابل تامل است نوع انتخاب مسئولین ستادی و استانی و حتی شهرستانی است که با سیاستهای اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد. نفراتی به استانها و شهرستانها انتصاب میگردند که هیچ اشرافی بر کار نداشته و صرفاصندلی اداره را پر و حتی عامل تنش های اداری نیز میگردند. مدیری که عامل نفاق و تنش باشد کل انرژی سازمان را سوق میدهد به طرف حل موضوعات. دیگر از رشد و توسعه و برنامه ریزی برای همسویی با سیاستهای اقتصاد مقاومتی خبری نیست.