بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ حضور آخوندی در مراسم یادبود قربانیان ATR آسمان

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به‌منظور شرکت در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیما ATR شرکت آسمان در کوه‌های دنا راهی یاسوج شد.

حضور آخوندی در مراسم یادبود قربانیان ATR آسمان
تین نیوز

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به‌منظور حضور در مراسم یادبود قربانیان سقوط هواپیما ATR شرکت آسمان در کوه‌های دنا، راهی یاسوج شد.

عباس آخوندی به همراه سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام‌جمعه موقت تهران و در رأس هیأتی متشکل از معاونان خود و همراهی نمایندگان مجلس، ساعاتی پیش فرودگاه مهرآباد تهران به سمت یاسوج ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این سفر مهرداد تقی‌زاده معاون حمل‌ونقل، علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع، وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    چیزی که عجیب است عدم حضور وزیر رفاه در مجلس عزای دولت است. اگر آقای آخوندی نبودند ایرادی نبود چون قبلاً در جمع مردم یاسوج و خانواده جانباختگان حاضر شده بودند اما عدم حضور وزیر کار، رفاه و تعاون که مدیر عامل شرکت هواپیمایی سانحه داده را انتخاب نموده است و همچنین مالک و سهامدار شرکت آسمان هم می باشد و همچنین ظاهر نشدن هیچ یک از سلسله مراتب مدیران و سهامداران ذیربط مانند مهندس آذروش مدیر هولدینگ و دکتر علایی مدیر عامل آسمان جای تعجب زیادی دارد. لطفا دوستان علت در دسترس نبودن این عزیزان را تحلیل فرمایند.