بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ کنار گذاشتن آخوندی قبل از کشف علت سانحه، قصاص قبل از جنایت است

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس گفت: کنار گذاشتن وزیر راه و شهرسازی قبل از کشف علت سانحه، قصاص قبل از جنایت است.

کنار گذاشتن آخوندی قبل از کشف علت سانحه، قصاص قبل از جنایت است
تین نیوز

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس گفت: کنار گذاشتن وزیر راه و شهرسازی قبل از کشف علت سانحه، قصاص قبل از جنایت است.

به گزارش تین‌نیوز، عزت‌الله یوسفیان ملا بابیان اینکه عملکرد وزیر راه و شهرسازی در نوسازی ناوگان شقوق  حمل‌ونقل قابل‌قبول بوده است، عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در بخش نوسازی ناوگان هوایی در حال انجام است این در حالی است که تیم وزارت راه و شهرسازی در میانه راه نوسازی ناوگان هوایی با شرکت‌های برتر  در این صنعت است و در این میانه این راه نباید وزیر و مسئول این پروژه کنار گذاشته شود.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با اشاره به اینکه آخوندی مستحق استیضاح نیست گفت: انتظار نمی‌رود نمایندگان مجلس رای به استیضاح وزیر راه و شهرسازی دهند .

یوسفیان ملا به آغاز سفرهای نوروزی 97 اشاره کرد و گفت: کنار گذاشتن وزیر راه در شرایطی که کمتر از 10 روز دیگر سفرهای نوروزی آغاز می‌شود تبعات و مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، او با اشاره به مشخص نبودن علت سانحه سقوط هواپیمای آسمان گفت: کنار گذاشتن وزیر قبل  از کشف علت سانحه هواپیما تهران – یاسوج قصاص قبل از جنایت است.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس  گفت: حتی اگر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در صنعت هوانوردی کم‌کاری هم داشته باشد باید مجازات متناسب با میزان عملکرد باشد و بنده معتقدم وزیر راه برای وقوع این سانحه مقصر نیست و نباید استیضاح شود.

عزت‌الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس در حالی مخالفت خود با استیضاح وزیر راه و شهرسازی را اعلام کرد که پس از سقوط پرواز تهران-یاسوج هواپیمایی آسمان طرح استیضاح وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست علنی صبح 15 اسفندماه مجلس با امضای 24 نماینده  اعلام وصول شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.