گواهینامه های بین المللی استاندارد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تمدید شد
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ارتقا شاخص های رضایت مندی مشتری و مشتری مداری موفق به تمدید گواهینامه های بین المللی استاندارد شد.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ارتقاء شاخص های رضایت مندی مشتری و مشتری مداری موفق به تمدید گواهینامه های بین المللی استاندارد شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، جلسه افتتاحیه ممیزی بین المللی استاندارد استاندارد ۱۰۰۰۲-۲۰۱۸ ISO (ثبت و رسیدگی شکایت مشتریان) و ۱۰۰۰۴-۲۰۱۸ISO (اندازه گیری رضایت مندی مشتریان) با حضور مدیرعامل، معاون توسعه مدیریت و منابع و دیگر مدیران ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و سر ممیز شرکت بین المللی BRS برگزار شد.
مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه موفقیت یک شرکت با رضایت مندی مشتریان به دست می آید گفت: کیفیت انجام کار خیلی مهم تر از کمیت آن است و با توجه به تاریخچه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات استاندار با دقت، سرعت و کیفیت بالا به مشتریان از اولویت و استراتژی همیشگی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور است.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به شعار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک "کیفیت، رمز توسعه پایدار" افزود: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یکی از اضلاع فناورانه و مردم پایه وزارت راه و شهرسازی است و رضایت مندی، ارتباط صادقانه با مشتری و رسیدگی به شکایات مشتریان اهمیت قابل توجهی در این شرکت دارد.
کیانپور با بیان اینکه مشتریان با نظرات خود به ارتقاء فرایندها کمک می کنند خاطر نشان کرد: مهمترین اصل در مشتری مداری، درک نیاز اصلی مشتریان، معرفی محصول، قیمت مناسب و شفافیت فرایند دریافت محصول و ارائه خدمات نهایی در زمان مقرر به مشتری است.
وی تاکید کرد: ایجاد مکانیزم منظم، منسجم و نظام مند، ارتباط مستمر، رسیدگی سریع به شکایات و جلب رضایت مشتری تا آخرین مرحله در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ملاک ارائه هر خدمتی است.
خدایار روان بد معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز با بیان اینکه این شرکت تنوع زیادی در نوع مشتری و خدمات قابل ارائه دارد گفت: در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای ارائه بهتر خدمات و کسب رضایتمندی مشتری همه ساله در دو نوبت نظرسنجی انجام می شود و نتایج این نظرسنجی به طور مستمر پایش، تحلیل و برای ارائه بهتر خدمات به کارگرفته می شود.
روان بد ادامه داد: با استخراج نتایج این نظرسنجی در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان اقدام می کنیم و همچنین با بهینه کردن نرم افزار CRM با قابلیت پوشش هر دو استاندارد فوق، مشتریان به سهولت می توانند به ثبت نظرات، پیشنهادات و شکایت خود اقدام و سریعا نسبت به پیگیری دریافت پاسخ شکایت خود از طریق این نرم افزار اقدام کنند.
در ادامه این جلسه فرآیند ممیزی انجام شده در راستای اعطای گواهینامه فرایند ارائه خدمت به مشتریان و دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به تایید سرممیز بین المللی شرکت BRS رسید و گواهینامه های بین المللی استاندارد " ۲۰۱۸-۱۰۰۰۲ ISO " و " ۲۰۱۸ - ۱۰۰۰۴ISO " شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای یکسال دیگر تمدید شد.