بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ غیبت سوال برانگیز هادیان فر در ششمین همایش بین المللی مدیریت ایمنی و ترافیک!

کارگاه راهبردهای کلان در ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات که قرار بود با حضور و سخنرانی هادیان فر معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شود، به دلیل عدم حضور وی در این کارگاه، کنسل شد!

غیبت  سوال برانگیز هادیان فر در ششمین همایش بین المللی مدیریت ایمنی و ترافیک!
تین نیوز

کارگاه راهبردهای کلان در ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات که قرار بود با حضور و سخنرانی هادیانفر معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شود، به دلیل عدم حضور وی در این کارگاه، کنسل شد!

این روزها، ششمین همایش مدیریت ایمنی و ترافیک که عنوان بین المللی را نیز یدک می کشد با کمترین بازتاب رسانه ای در حال برگزاری است. این همایش از جنس همایش هایی به نظر می رسد که عناوین دهان پرکنی را به خود می چسبانند بدون آن که مشخص باشد خروجی آنها چیست و چه تاثیر مثبتی برای حوزه مرتبط خود به همراه دارند!

الفبای برگزاری همایش ها و رویدادها این است که رسانه های تخصصی حوزه مطبوع آن رویداد را برای پوشش آن مطلع می کنند که به نظر می رسد این امر برای مجریان این همایش موضوعیت نداشته است.

نکته قابل توجه این که طبق برنامه ای که مجریان این رویداد برای این همایش اعلام کرده بودند قرار بوده امروز – سه شنبه 25 اردیبهشت ماه ساعت 11 تا 12 و 30 دقیقه - کارگاهی با عنوان راهبردهای کلان در ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات توسط سردار هادیان فر رئیس سابق پلیس راهور و معاون فعلی حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در این همایش ارایه شود اما ایشان در این کارگاه حضور نیافته است.

سوال این است که آیا همایشی که یکی از مهم ترین پنل های آن به دلیل غیبت برگزار کننده پنل، لغو می شود را می توان رویدادی مهم و هدفمند در حوزه حمل و نقل به شمار آورد؟!

سوال دیگر آن که آیا جناب هادیان فر که انتقادات فراوانی به انتصاب ایشان به مسئولیت معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی – به دلیل فقدان سابقه آکادمیک و اجرایی در حوزه حمل و نقل - از سوی کارشناسان مطرح شد، اصولا حرف و سخن تازه ای درباره راهبردهای کلان در ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات داشته اند که در این کارگاه طرح کنند؟!

و در آخر این نکته باقی می ماند که اتخاذ رویکردی جدی و مسئولانه که می تواند باعث افزایش ایمنی و بهبود ترافیک در حوزه حمل و نقل و کاهش سوانح و خسارات های جانی و مالی شود، بدون ارایه "راهبردهای کلان ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات"، کاهش یک تصادف یا کشته از صدها هزار سانحه و 20000 کشته را در پی خواهد داشت!؟

تا نظر شما چه باشد؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.