بازدید سایت : ۳۶۷۶۸

خانم صادق توضیحات قابل قبولی در کمیسیون اصل 90 ارائه کرد

درباره دغدغه ها و مشکلات مردم با خانم فرزانه صادق مالواجرد صحبت کردیم و نظرات ایشان را جویا شدیم که توضیحات قابل قبولی ارائه کردند.

خانم صادق توضیحات قابل قبولی در کمیسیون اصل 90 ارائه کرد
تین نیوز

علی کشوری عضو کمیسیون اصل 90 با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون اصل ۹۰ اظهار کرد: درباره دغدغه ها و مشکلات مردم با خانم فرزانه صادق مالواجرد صحبت کردیم و نظرات ایشان را جویا شدیم که توضیحات قابل قبولی ارائه کردند.  

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کشوری اظهار کرد: خانم فرزانه صادق مالواجرد با حضور در کمیسیون عمران، برنامه های خود را به طور صادقانه با اعضای کمیسیون در میان گذاشتند و توانایی خود را بروز دادند. ایشان با دست پر در حوزه تخصصی خودشان وارد شده و مشخص است که نسبت به ابعاد مختلف این وزارتخانه زیرساختی اشراف دارد.  

وی اضافه کرد: علاوه بر این، بر همگان روشن است که خانم صادق مالواجرد از پایین ترین رتبه ها در وزارت راه و شهرسازی فعالیت داشته است.  

وی در مجلس گفت: داد: گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی علاوه بر این که افتخار فرزندی شهید را دارند، قابلیت های مدیریتی و تخصصی قابل توجهی از خودشان ارائه کرده اند. در جلسه کمیسیون اصل نود هم درباره دغدغه ها و مشکلات مردم با خانم صادق مالواجرد صحبت کردیم و نظرات ایشان را درباره حوزه های زیرساختی و زیربنایی جویا شدیم که توضیحات قابل قبولی ارائه کردند.  

کشوری تاکید کرد: نگاه باز و دارا بودن برنامه در حوزه های مختلف از امتیازات مثبت خانم صادق مالواجرد است و برنامه های شان را در چارچوب برنامه هفتم و نگاه ویژه به برنامه گام دوم انقلاب تدوین کرده اند.

وی در پایان عنوان کرد: برخی نمایندگان در زمینه های مختلف از جمله انتخاب همکاران برای حوزه های زیرساختی و وزارتی نگرانی هایی داشتند که خانم صادق مالواجرد با پاسخ های شان این نگرانی ها را برطرف کردند. امیدواریم ایشان بتواند با رای بالای نمایندگان مجلس، مسئولیت اداره وزارت راه و شهرسازی را برعهده بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.