بازدید سایت : ۲۲۵۶۷

◄ فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی شد

فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با کسب 231 رای موافق نمایندگان مجلس ، وزیر راه و شهرسازی شد.

فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی شد
تین نیوز

 فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با کسب 231 رای موافق نمایندگان مجلس، وزیر راه و شهرسازی شد. 

به گزارش تین نیوز، عصر امروز و با پایان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، رای گیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از پایان شمارش آرا، فرزانه صادق مالواجرد با کسب  231 رای  موافق، وزیر راه و شهرسازی شد.

مسعود پزشکیان امروز و پیش از آغاز رای اعتماد مجلس در آخرین دفاعیه خود از وزرا در مورد فرزانه صادق مالواجرد گفت: می خواهم بگویم هماهنگ شدیم، آمدیم اینجا. خانم صادق مالواجرد را اصلا خود آقا گفتند بیاید. چرا من را وادار می کنید چیزهایی که نباید را بگویم.  همه عزیزان با هماهنگی و تفاهم آوردیم اینجا.

فرزانه صادق مالواجرد که از سوی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

پس از معرفی او به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، قریب به اتفاق تشکل های حمل و نقلی و راه و شهرسازی، اتاق بازرگانی ایران و تهران، کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی و زنان شاغل در صنعت حمل و نقل بین المللی کشور حمایت قاطع خود را از او اعلام کردند.

لازم به توضیح است که طی روزهای گذشته چهره های شاخص حوزه حمل و نقل و شهرسازی از جمله سید محسن پورسید آقایی، پیروز حناچی، زهرا بهروز آذر و ... و تعدادی از وزرای پیشین راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، و راه و شهرسازی از قبیل محمد سعیدی کیا، علی عبدالعلی زاده، احمد خرم و محمد اسلامی، همچنین مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و نیز برخی اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کشور و سازمان نظام مهندسی استان تهران از جمله سهیل آل رسول، وی را مناسب وزارت راه و شهرسازی ارزیابی و بیش از ۱۰۰ تن از اساتید دانشگاهی و متخصصان حوزه های حمل و نقل و شهرسازی از انتخاب فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت  کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.