بازدید سایت : ۵۳۶۲۴

◄ برگزاری همایش تبیین حکمرانی شایسته در حمل ونقل/تقدیم اولین جایزه ملی حمل‌ ونقل به خانواده امیر جعفرپور

در همایش «تبیین حکمرانی شایسته در حمل ونقل و گرامیداشت زنده یاد دکتر امیر جعفرپور» اولین جایزه ملی حمل‌ ونقل به خانواده زنده یاد دکتر امیر جعفرپور تقدیم شد

برگزاری همایش تبیین حکمرانی شایسته در حمل ونقل/تقدیم اولین جایزه ملی حمل‌ ونقل به خانواده امیر جعفرپور
تین نیوز |

نماینده و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی در همایشی که به منظور بزرگداشت مرحوم «امیر جعفرپور» برگزار شد، بهره گیری از دانش وی در حکمرانی حمل ونقل را یک ضرورت دانست.

به گزارش تین نیوز، سید حسین میر شفیع، نماینده و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی، در همایش «تبیین حکمرانی شایسته در حمل ونقل و گرامیداشت زنده یاد دکتر امیر جعفرپور» بر اهمیت بهره گیری از دانش گسترده وی در زمینه حمل ونقل تأکید کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: بسیاری از دستاوردهای علمی و دانش وی در حوزه حکمرانی حمل ونقل تاکنون به درستی استفاده نشده و این همایش فرصتی برای ترویج و بهره گیری از آن دانش است.

بیشتر بخوانید:

جبران کمبود راننده اتوبوس با صدور کارت هوشمند رانندگی با شرایط جدید برای رانندگان پایه یک

میرشفیع به اصول و ارزش های مهمی که مرحوم جعفرپور در کارهایش رعایت می کرد اشاره کرد و گفت: عدالت در حمل ونقل یکی از شاخص هایی بود که او بر آن تأکید داشت و برای دستیابی به این هدف، نیاز به خودباوری داریم.

وی همچنین از رویکرد معنوی جعفرپور در فعالیت هایش یاد کرد و گفت: تلاش های وی همواره برای جلب رضایت امام زمان (عج) انجام می شد و بر این اساس، ما هم باید با ایفای نقش خود، گام به گام زیرساخت های حکومت امام زمان را ایجاد کنیم.

به گفته میر شفیع، یکی دیگر از ویژگی های بارز دکتر جعفرپور، اولویت دادن به اعتقاداتش در مقابل مسائل مادی بود و وی به جای دنبال کردن مادیات، آن ها را فدای اهداف و کار خود می کرد و این نگرش او را از دیگران متمایز می کرد.

وی در ادامه به فعالیت های انجمن خیرین راه و ترابری نیز اشاره و اعلام کرد: این انجمن با حمایت پیشکسوتان حوزه حمل ونقل فعال شده و در سال گذشته خیرین بیش از ۲۳۰۰ میلیارد تومان به این حوزه کمک کرده اند.

نماینده و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خدمات زنده یاد جعفرپور، تصمیم گرفته شد که جایزه ملی حمل ونقل سالانه با نام وی ارائه شود که چون امسال سال اول اجرای این جایزه است و فرصت ارزیابی دقیق وجود نداشت، خانواده مرحوم دکتر جعفرپور به عنوان نخستین دریافت کننده این جایزه ملی معرفی شدند.

در ادامه این مراسم نیز اولین جایزه ملی حمل ونقل به خانواده امیر جعفرپور تقدیم شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.