◄ گزارش سفر وزیر راه و شهرسازی به مشهد؛ در فرودگاه مشهد توجه ویژهای به حال مسافران و زائران شده است
وزیر راه و شهرسازی گفت: گام نخست در بهبود خدمات، اطلاع رسانی دقیق به مسافران درباره حقوق آن هاست. امیدواریم زائران و مجاوران این شهر بتوانند از خدماتی با کیفیت تر و در شأن خود بهره مند شوند.

فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، عصر روز پنجشنبه ۷ فروردین وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد تا از نحوه خدمات رسانی فرودگاه به مسافران بازدید کند.
به گزارش تین نیوز، وزیر راه و شهرسازی در سفر به خراسان رضوی از بخش های مختلف فرودگاه شهید هاشمی نژاد بازدید کرد و گفت: گام نخست در بهبود خدمات، اطلاع رسانی دقیق به مسافران درباره حقوق آن هاست که به نظر می رسد همکاران ما در فرودگاه مشهد تلاش زیادی در این زمینه داشته اند.
وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از عملکرد نوروزی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد گفت: رویکرد مثبت مسئولان و دست اندرکاران فرودگاه مشهد در توجه ویژه به حال مسافران و مردم جای تقدیر دارد.
صادق، بعدازظهر امروز طی سفر به مشهد، پس از بازدید از فرودگاه شهید هاشمی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طراحی مناسب فضاهای فرودگاهی و پیش بینی مکان های مشخص برای ارائه خدمات مورد نیاز مسافران، موجب ارتقای سطح پاسخگویی و افزایش رضایت عمومی خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از مهم ترین موضوعات، آگاهی مسافران از حقوق خود و همچنین توجه ما به رعایت این حقوق است. ارائه خدمات فرودگاهی باید به گونه ای باشد که همه افراد، بدون محدودیت، بتوانند از امکانات آن بهره مند شوند. در واقع، این ساختمان ها هستند که ممکن است محدودیت ایجاد کنند، نه افراد دارای معلولیت یا نیازهای خاص. بر همین اساس، در طراحی فرودگاه مشهد، تلاش شده تا تمامی اقشار جامعه امکان دسترسی کامل به تمامی بخش های فرودگاه را داشته باشند.
وزیر راه و شهرسازی افزود: خدمات نوروزی انجام شده در فرودگاه بین المللی مشهد از حیث روانی اثرگذاری بسیار مثبتی دارد چراکه این خدمات سبب می شود مطالبات مردم نسبت به خدمات فرودگاهی پاسخ داده شده و رضایت مندی مسافران افزایش پیدا کند.
صادق در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دغدغه های شخص وزیر راه نسبت به حقوق مسافران و خدمات رسانی به مردم در فرودگاه مشهد پاسخ داده شده است؟، گفت: مهم ترین موضوع و مسئله این است که مسافران نسبت به حقوق خود واقف باشند و ما نیز توجه گسترده ای به حقوق مسافران داشته باشیم.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: از سویی اینکه خدمات فرودگاهی قابل دسترس برای تمامی اقشار مردم باشد و به گونه ای «معلولیت» محدودیت ایجاد نکند، موضوعی است که در ارزیابی از فرودگاه مشهد شاهد بودیم و تمامی خدمات قابل دسترس برای تمام اقشار مختلف بود.
صادق خاطرنشان کرد: به نظر بنده همکاران فرودگاه بین المللی مشهد در نوروز ۱۴۰۴، به واقع خدمات گسترده ای ارائه کرده و زحمات زیادی کشیدند بنابراین امیدواریم زائران رضوی از این خدمات رضایت کافی داشته باشند.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به مشهد و بازدید از روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی در بخش های حمل و نقلی، با خانواده شهید سردار شوشتری دیدار و گفت وگو کرد.