عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی شد
تین نیوز | هیات دولت عصر یکشنبه در جلسه ای به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ، "علی عابدزاده" را به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی کشور تعیین نمود و از زحمات رئیس قبلی نیز تشکر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، در این جلسه هیات دولت همچنین برنامه جامع بهره وری کشور تصویب شد.
هدف از برنامه جامع بهره وری، "تدوین مجموعه مقرراتی جامع، روزآمد و یکپارچه ناظر بر ابعاد مختلف برنامه جامع بهره وری کشور و مشخص نمودن متولی اصلی ارتقای بهره وری در کشور" است.
ایجاد ارتباط سازمان یافته و قانونی میان سازمان ملی بهره وری ایران، دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی جهت دریافت برنامه های ارتقای بهره وری و نیز ضرورت ارتقای جایگاه برنامه ریزی مبتنی بر توسعه پایدار و تدارک الزامات آن در نظام برنامه ریزی کشور از دیگر اهداف این برنامه عنوان شده است.
خدارو شکر، بالاخره یک نفر از جنس این صنعت صاحب این جایگاه شد. به همه زحمتکشان و دلسوزان این صنعت و خصوصاً مهندس علی عابدزاده تبریک می گم. دولت تدبیر و امید با اینکه کمی دیر ولی تصمیم مدبرانه را در این خصوص گرفت. مبارک
به حق بهترین انتخاب بود اگرچه باید خیلی قبلتر این اتفاق می افتاد امیدوارم م دعیان اجازه دهند ایشان کار کند
باید به حال روز این صنعت با این وزیر گریست پس با این حساب استیضاح منتفیه این انتخاب نشانده این است که عباس آقا اعتقادی به اصلاح در صنعت ندارد
تبریک میگم به تمامی مدیران شایسته دولت پاک من از اول حدثمیزدم که آخوندی احمدی نژادی اما کسی باور نمیکرد
دربین دوستان آخر شب و در فضای مجازی بحثی داشتیم که این انتصاب چگونه اتفاق افتاد. بارها شایعه عابدزاده پخش شد ودوباره گفتند که مخالفانش وی را زدند. اما ناگهان همه چیز یک باره و در شرایطی که کار یک نظامی تمام شده بود؛ وارانه شد. نظر جمع این بود که شرکت فرودگاهها تنها بازیگری بود که با فهم صحیح بازی وزیر و دولت، در شطرنج هوانوردی پساتحربم پیروز شد. درشرایطی که همه ازطریق ابزارهای سیاسی وارتباطی دنبال تحمیل گزینه های خود به وزیر بودند اعتماد وزیر به شرکت فرودگاهها و عملکرد قابل قبول و بی حاشیه تیم مدیریتی این شرکت سبب شد تا وزیر برای انتخاب رییس سازمان از میان این تیم هماهنگ متقاعد شود. اتفاقی که غلبه عقل بر شهوت را هویدا کرد. مخالفان بی تدبیر عابدزاده و اشخاص کوچکی که با لودگی در صدد تخریب عابدزاده و حامیانش بودند هم کمک زیادی به وی و تخریب رقبای عتبدزاده کردند طوری که عابدزاده علیرغم داشتن مخالفان متعدد و توانا سرانجام در تور تدبیر وزیر راه افتاد و بر صندلی سازمان تکیه زد. حالا ناصرخان و علیرضاخان و مصطفی و علی و… چا بخواهند وچه نخواهند عابدزاده، مهابادی وپرورش اکنون مثلثمتساوی اللساقینی صنفت را تشکیل داده اند. مثلثی که با قاعده ای ذینفوذ وباتجربه(عابدزاده)، وجود یک ضلع تکنوکرات پرارتباط(پرورش) و یک ضلع متفکر استراتژیست(مهابادی) میتواند بطور هماهنگ صنعت را تسخیر و رهبری کند. سرنوشت هوانوردی در پساتحریم اکنون در دست این مثلثاست. مثلثی که هم دولت وهم وزیر از آن حمایت خواهد کرد.
خوش آمدی دلاور، انشالله با تجربه، تخصص، درایت و مدیریت جنابعالی، این سازمان بعد از سالها روی خوش آرامش و اقتدار را به خود ببیند، البته اگر " آن چند نفر " که همه در سازمان آنها را میشناسند و عامل همه بی ثباتی و بدبختی های سازمان هستند، بگذارند. موفق و موید در پناه حضرت حق باشید، حسبی الله و توکلت علی الله
سلام خوش آمدی امیدواریم در زمان مدیریت جنابعالی شاهد جایگزینی ضابطه بجای رابطه و سروسامان گرفتن وضع نابسامان هواپیمایی کشوری باشیم امیدواریم با بکارگیری نیروهای متخصص و از دل حمل ونقل هوایی روز به روز این سازمان در مسیر صحیح قرار کیرد خدا شما را توفیق دهد
سلام علیکم احسنت به این انتصاب در پناه خدای تبارک و تعالی باشید
به همه همکاران تبریک میگم، در بین گزینه های مطرح، آقای عابدزاده بهترین گزینه بود، مطمئن باشید بدخواهان ایشان با بی تقوایی اتهاماتی به ایشان زدند که الحمدالله نقش برآب شد و فردای قیامت باید پاسخگو باشند. آسمان در دوره ایشان دوران طلایی داشت و مقایسه کنید با حال و روز فعلی آن شرکت. امیدوارم آقای عابدزاده از پتانسیل نیروهای داخل سازمان استفاده کند و آقای جاوید منش را به معاونت توسعه برگرداند
دولت روحانی ای کاش روز اول این کار می کرد تا این کشتی به گل نشته را نجات می داد هر کجا جلو ضرر بگیری بنف هست انتخاب شایشته و به حق مهندس عابدزاده به صنف هوایی کشور تبریک عرض می کنم
سلام ضمن تبریک به اقای عابدزاده و ارزوی توفیق ایشان ای کاش اقای وزیر برای سازمان بنادر و دریانوردی هم فکری بکنند. شرایط اصلا خوب نیست. سازمان بنادر یک ارگان حاکمیتی تخصصی و بین المللی است و فردی متخصص باید از داخل سازمان برای هدایت این سازمان انتخاب شود.
با تشکیل این مثلثبار دیگر نشان داده شد نیروهای توانمند دولت دکتر احمدی نژاد فقط میتوانند کشتی به گل نشسته هوانوردی و هواپیمایی ایران را نجات دهند. و مدیران ایشان هنوز موفق هستند و قابل اعتماد.
فرد قدرتمندی انتخاب شد، درود بر وزیر
الهش شکر انتصاب خوبی بود تبریک
برای سازمان بنادر نیز فکری بکنید
اساسا " انتخاب معاونین وزیر در وزارتخانه ها سیاسی است وانتخاب جناب عابدزاده جهت استقرار درمسند معاون وزیر ورئیس سازمان هواپیمایی کشوری از این امر مستثنی نیست!! ولی میبایست این انتخاب را به فال نیک گرفت وبه جهت شناخت اینجانب از زمان زعامت مدیریت عاملی هواپیمایی آسمان ونیز روابط و نفوذ ایشان دربدنه دولت و… رجاءواثق دارم هواپیمایی کشوری گلستان خواهدشد. پیشاپیش از طرف همکاران صنعت ریلی وراه آهن ج. ا. ا این انتصاب شایسته را به همکاران صنعت هوایی کشورتبریک وتهنیت عرض مینمایم.
تو این گیر و دار هیچ کس به فکر کارکنان بدبخت سازمان نیست بیایید و ببینید عدم تدبیر آقایان چه به روز سازمان آورده است آیا می شود سازمانی را که کارشناسان آن همواره در معرض تطمیع و تهدید قرار دارند با این وضع نابسامان اداره نمود؟! هر روز بدتر از دیروز هر روز فاجعه بارتر از دیروز سازمان بدون ارتقای حقوق و ارامش روانی کارکنان آن شاهد تحول نخواهد بود در سازمان انکار گرد مرده پاشیده اند انگیزه مرده و … امیدوارم این انتخاب سبب خیر باشد
مواظب باشید این مثلثمثل مثلثبرمودا عمل نکنه چرا که هر زمان قدرت داشت اینگونه عمل میکرد برخلاف تصور شما باید نشست و حاصل این درایت را در آینده دید
مگسان و بادمجان دورقابچیها این تفاسیر را در زمان آقای جهانگیریان هم داشتند
نگاه کوتاه به نقاط ضعف و قوت ریاست جدید سازمان آقای عابدزاده نقاط قوت: شناخت کافی از صنعت حدود ٢۴ سال سابقه مدیریت هوانوردی رابطه بسیار صمیمی با آقای مه آبادی پشتوانه قوی بسیج صنعت ارتباط نسبتا قوی با مدیران عالی کشور طرفدار توسعه فرودگاههای محروم نقاط ضعف: بسیار سنتی و مخالف نوآوری در ملاقات ها خشک و غیر منعطف نگاه به کارکنان بعنوان سربازان موظف توسعه ناوگان از طریق بهبود شرایط موجود و نه خرید هواپیماهای جدید و گران استفاده از مدیران بازنشسته بعنوان مشاور سیاستهای دو پهلو: وقتی در آسمان بودند عوارض فرودگاهی پروازها را ظلم آشکار خواندند وقتی هیت مدیره شرکت فرودگاهها شدند پرداخت این عوارض را جزو وظایف شرکتها اعلام کردند در بعضی مصاحبه ها خرید هواپیما از طریق استقراض و وام بانکی را اشتباه خواندند اما در عمل خود ایشان وامدار چندین بانک کشور هستند
اقای عابد زاده از پرونده فوکر ۲۸ و سانحه کوه کرکس تا بیست میلیارد تومان پول سازمان برای خرید هواپیمای فلایت چک که در یک حلقه مفقوده گم شده خبری آورده اند یا خبر ها در راه است. ضمنا مدرک تحصیلی ایشان که در کشور فلیپین دریافت کردند چه بوده صرف نظر از مدارک تحصیلی پنج شنبه و جمعه اکثر مدیران که مرحوم وزیر سابق … سرآمد آن بود چه بود؟ سوم اینکه جناب آقایان خلیلی و رونقی و تقوایی چه زمانی سازمان را بقدوم خود مزین خواهند نمود؟ چهارم اینکه وضعیت شغلی ایشان در شرکت های معراج و ایران ایرتور و کمو تک چگونه خواهد بود؟ در پایان انتصاب این شخصیت محترم را به همکاران عزیز ت… عرض مینمایم!
از این انتصاب بسیار خرسندیم و از آن حمایت می کنیم. خدا را شکر ایشان از مدیران کاربلد و عاقل و سالم هوانوردی هستند و از بسیاری از گزینه های دیگر مطرح شده برتر می باشند. برای ایشان آرزوی موفقیت داریم و از آقای دکتر آخوندی سپاسگزاریم.
با سلام خدمت همه همکاران با هر سلیقه و تفکر، موافق یا مخالف این انتصاب به نظر بنده خوب است که نکته های زیر را درنظر بگیریم ۱ - رییس سازمان انتخاب شد و دیگر شانسی برای سایر کاندیداهای محترم وجود ندارد. ۲ - رییس سازمان فردی از دل صنعت و فردی است که هم دارای اعتبار حرفه ای، هم اعتبار تخصصی و هم اعتبار بین المللی است. صنعت و بازیگران آن را به خوبی میشناسد. با هوش، دانا و مجرب است و کسی نمیتواند کلاه بر سرش بگذارد. ۳ - فردی است که تمام سازمان ها، خطوط هوایی، نهادهایی چون سپاه، پلیس، گمرک و گذرنامه، فرودگاه و حتی مجلس و سازمان های بازرسی و نظارتی او را به خوبی میشناسند و در اغلب لایه های نظام دارای نفوذ و اعتبار شخصی و شخصیتی است. ۴ - فردی سالم، پاک و پاکدست، اخلاق مدار، مستقل، معتقد به اصول و مبانی نظام و غیر وابسته به انواع طیف های سیاسی، شبکه های اقتصادی، دلالان است. همه گروهها چه ملی ها، چه مذهبی ها، چه تکنوکراتها و چه متخصصان انقلابی، چه بسیجی ها و چه دیگر سلایق، برای او احترام قایل هستند و میتوان گفت که فردی بزرگ و چند بعدی است. ۶ - آیا چند نمونه مشابه ایشان داریم؟ آیا وزیر میتوانست انتخابی بهتر داشته باشد؟ آیا اگر قرار بود در صنعت رأی بگیرند، بالاتر از او کسی رآی می آورد؟ ۷ - صنعت در بدترین شرایط ممکن و حساس ترین مقطع حاضر قراردارد و دیگر زمان و مجالی برای تکرر اشتباهات گذشته نیست. پس بهتر است تخریب را کنار گذاشته، فرصت را غنیمت شمرده، قدر تصمیم وزیر و دولت را دانسته و به جای انتقاد و خفیف کردن به ناحق این رویداد مبارک در سال همدلی و هم زبانی، با دلی بی آلایش برای کمک به او در جهت برون رفت از شرایط ناهنجار صنعت دست دراز کنیم. این روش را یک بار هم که شده تجربه کنیم اگر نتیجه بد داد برای همشه رهایش کنید.
انتخاب ایشان به مردم و ملت عزیز ایران به خصوص به صنعت هوایی تبریک عرض می کنم ما عادت کردیم همه چیز سیاه وسفید نگاه کنیم هر انسان یک سریع نقط ضیف دارد در دنیا هیچ کس کامل نیست ولی این انتخاب بهترین انتخاب دولت بود ما قدر مدیران نمی دانیم وقتی از دست دادیم بعد پیشمان می شویم
با سلام به نظر می رسد بسیاری از دوستان شناخت کافی از فرد منصوب و نیز عملکرد وی در شرکت آسمان و تخصص و دانشش در این حوزه ندارد، یکی از بدترین سوانح هوایی کشور که بعد از ٢٠ سال پرونده آن هنوز مفتوح است سانحه سقوط و متلاشی شدن هواپیمای فوکر آسمان در آسمان اصفهان در بیستم مهر ٧٣ ودر دوره أوج مدیریت ایشان اتفاق افتاده، خروج هواپیما از باند مهراباد در تاریخ سیم شهریور ٧٢، برخورد هواپیما به حصار فرودگاه خارک به هنگام فرود ١١ / ١١ / ٧٣، خروج از باند هواپیمای آسمان در فرودگاه شیراز درتاریخ ٢٠ / ٧ / ٧۴ گوشه ای از سوانح و حوادثجدی دوره مدیریت ایشان است چطور ادعا کرده اید یکی از أیمن ترین دوران را داشته است، تخصص ایشان چیست و کدوم مدرک تخصصی هواپیمایی را دارد که مدعی شده اید، در این ارتباط لطفا مدرک ایشان را منتشر کنید، ضمنا در ارتباط با ایشان و جریان انجمن اسلامی های بعد از انقلاب که سکوی پرش مدیریتی افرادی چون ایشان شده کمی تحقیق بیطرفانه بد نیست، نویسنده محترم، کسی که به زبان خارجی نمی تواند صحبت کند چگونه شخصیت بین المللی است، یک مقاله ای یک سخنرانی از وی در محافل بین المللی اگر هست برای اطلاع ملت آدرس دهید، اولین شغل وی میدانید در هواپیمایی چه بوده از خودش سوال کنید و بنویسید، زمانش هم دوره ریاست آقای صمدیان رییس وقت سازمان هواپیمایی است، با آقای شاهنگیان مدیرعامل وقت آسمان چه کرده اند با شب نامه های انقلابی وإیراد به پوشش و تیغ زدن ریش و …، پرونده خریدهای آسمان توسط شرکت همقطاران(شرکت برادر معاون خود و …) در فرانسه و دهها نقطه تاریک دیگر همه از کرامات این امیدآفرین به تیتر شماست، عزیزان غلبه سنت گرایان سیاسی و محفلی باز هم دولت منتخب متولی تدبیر و اصلاح مبتنی بر دانش و سلامت و پاکدستی را گول زد و دور نیست که هزینه های این انتخابها را ملت و دولت بپردازد،
انتصاب جناب عابدزاده به صنعت هوایی کشور تبریک عرض میکنم بهترین گزینه برای کشوری بود تاز وازیر فهمید که چکار بکند چرا از روز اول این کار نکروید جناب وزیر
انتصاب بسیار بجا و شایسته و بحق را به جناب آقای مهندس عابدزاده تبریک عرض نموده و از جناب آقای دکتر حسن روحانی نیز بابت این انتخاب بسیار شایسته برای اهمیت به صنعت هوانوردی و آسایش مسافرین تشکر و قدردانی میکنم.
الحق انتصاب شایسته ای هست به اقای عابد زاده از صمیم قلب تبریک می گویم و برایشان ارزوی سلامتی دارم. انشالله صنعت هوانوردی به استاندارد واقعی دست یابد. با آرزوی توفیق برای ایشان
انتصاب بسیار بجا - شایسته و بحق را از صمیم قلب به جناب اقای مهندس علی عابدزاده تبریک عرضم مینمایم. و تشکر قلبی خود را نیز از رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی بابت این تحول مهم در صنعت هوائی اعلام میدارم. واقعا به این صنعت مجددا امیدوار شدم.
این انتصاب شایسته و مبارکی است و با افتخار به همه اهل صنعت تبریک می گویم. آقای محمد پاره دوز! خیلی تابلو خودت را لو دادی؛ خودت خیلی تو آسمان سابقه خوبی داری که اینجوری راجع به شیخ صنعت هوانوردی نظر میدی؟!
این انتصاب به صنعت هوایی کشور تبریک عرض می کنم مهندس عابدزاده بهترین مدیر در سطی جهانی هستند امیدوار بد خوان ایشان واز خدا بی خبرها برای ایشان مشکل درست نکند من از دولت روحانی وزیر محترم تشکر می کنم
تبریک جناب عابد زاده امیدوارم در او لین قدم حبیبی استاندارد و … را برکنار کنید