بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
رییس پلیس راهور ناجا:

شیوه‌نامه جدید اردوهای دانش‌آموزی تدوین می‌شود

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی گفت: با آموزش و پرورش هماهنگ کرده ایم که شیوه نامه‌های جدیدی برای اردوهای دانش‌آموزان تدوین شود.

شیوه‌نامه جدید اردوهای دانش‌آموزی تدوین می‌شود
تین نیوز

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی گفت: با آموزش و پرورش هماهنگ کرده ایم که شیوه نامه‌های جدیدی برای اردوهای دانش‌آموزان تدوین شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار تقی مهری صبح امروز در نشست خبری با اعلام آخرین میزان تلفات جاده ای و ترددها در کشور افزود: از سال 84 تاکنون شاهد روند کاهشی جانباختگان بوده ایم که یکی از عوامل مهم و اساسی بحث کنترل رفتار رانندگان و هماهنگی بین همه دستگاه های امدادی و خدماتی بود و اقدام به جای اطلاع رسانی باعث کاهش میزان تلفات راهنمایی و رانندگی شد.

وی افزود: سه عامل مهم در یک واقعه نقش مهمی را دارد خودرو جاده و انسان و امداد و نجات نقش بسیار مهمی را در این زمینه دارد. موضوع کاهش جانباختگان و حوادث رانندگی یکی از موضوعات مهم کشور است. همه افرادی که در جامعه زندگی می کنند یا مسافر هستند یا عابر پیاده و یا راننده برای همین هر فردی که صبح از خانه خارج می شود به نحوی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سر وکار دارد و باعث می شود که پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی با مردم ارتباط مستقیمی داشته باشد.

وی افزود: تابستان در کشور ما پر تردد ترین فصل سال است و در روزهای آخر شهریور افزایش ترددها را هم داریم به همین دلیل تصادفات هم افزایش پیدا می کند.

وی با تسلیت به خانواده دانش آموزان هرمزگانی گفت: متاسفانه در روز گذشته 7 تن از این دانش آموزان نخبه دچار حادثه شدند. پلیس با بررسی هایی که داشت عدم توجه به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی را باعث وقوع این حادثه اعلام کرد. امیدوارم شاهد کاهش این گونه حوادث باشیم البته با آموزش و پرورش هماهنگ کرده ایم که شیوه نامه های جدیدی برای دانش آموزان تدوین شود.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به طرح های ویژه پلیس در اجرای طرح تابستانی پلیس راهور از آماده باش 4800 نیروی پلیس برای طرح ترافیکی مهر ماه خبر داد و گفت: تلاش پلیس، فرهنگ سازی و کاهش تلفات جاده ای است.

منبع: خبرگزاری مهر
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.