بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ افزایش آمار تلفات جاده‌ای

رئیس پلیس راهور ناجا به تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: آمار جان‌باختگان سه‌ماهه آبان، آذر دی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش آمار تلفات جاده‌ای
تین نیوز

رئیس پلیس راهور ناجا به تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: آمار جان‌باختگان سه‌ماهه آبان، آذر دی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز، سردار تقی مهری گفت:  میزان افزایش تلفات جاده‌ای در سه ماه آبان، آذر نسبت به مدت مشابه سال گذشته  بیش از 40 نفر افزایش داشته است.

او به میزان کم افزایش تلفات اشاره کرد و گفت: تلاش داریم با تمهیدات ترافیکی شاهد کاهش تلفات در این حوزه باشیم.

مهری ادامه داد: استان‌های خوزستان، قم و البرز در کاهش تلفات موفق بوده‌اند اما دو استان هرمزگان و زنجان چهار سال متوالی در این زمینه موفق بوده‌اند.

تقی مهری درباره تعداد خودروهای امسال گفت: در 11 ماه ابتدایی سال جاری تعداد یک‌میلیون و 400 هزار خودرو شماره‌گذاری شده است.

او در ادامه گفت::  همچنین در 11 ماه امسال تعداد  80 هزار موتورسیکلت انژکتوری شماره‌گذاری شده و  2 میلیون گواهینامه راهنمایی و رانندگی صادرشده است.

سردار مهری درباره آمار جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای گفت: در حوزه تصادفات بیش از 73 درصد کسانی که جان خود را ازدست‌داده‌اند در بخش برون‌شهری و جاده‌ها بوده و مابقی در درون شهرها جان‌ باخته‌اند.

او از میزان همکاری پلیس راهور با راهداری و نیروی انتظامی آماری ارائه داد: در آستانه نوروز 97 بیش از 5 هزار نیرو برای کمک به راهداری و همچنین بیش از یک هزار و 200 دستگاه از پلیس و سایر بخش‌های انتظامی را در طرح نوروزی همراهی می‌کنند.

به گزارش  ایرنا در سیزدهمین همایش دوروزه سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی در ستاد ناجا که امروز برگزار شد سامانه موبایلی برخط ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا  رونمایی شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.