بازدید سایت : ۲۲۵۶۷

ارائه خدمات به ۱.۱ میلیون زائر اربعین از سوی پلیس های فرودگاه و راه آهن

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از ارائه خدمات انتظامی به بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی از سوی پلیس فرودگاه و پلیس راه آهن کشور خبر داد.

ارائه خدمات به ۱.۱ میلیون زائر اربعین از سوی پلیس های فرودگاه و راه آهن
تین نیوز

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از ارائه خدمات انتظامی به بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی از سوی پلیس فرودگاه و پلیس راه آهن کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر درباره خدمات ارائه شده از سوی پلیس های فرودگاه و راه آهن کشور به زائران اربعین گفت: همکاران بنده در پلیس فرودگاه های کشور با آمادگی کامل و اتخاذ تدابیر ویژه از ۲۶ ایستگاه پروازی در ۲۵ استان کشور به حدود ۵۰۰ هزار نفر از زائران گرانقدر اربعین حسینی که خطوط هوایی را برای این سفر معنوی انتخاب کرده اند با بکارگیری حدود ۲۱۰۰ نفر از کارکنان زبده و توانمند و آموزش دیده خود خدمت رسانی کردند.

بنی اسدی فر افزود: همچنین در پلیس راه آهن کشور نیز از ۷۵ ایستگاه راه آهن در سراسر کشور به حدود ۶۰۰ هزار زائر خدمت رسانی شده و تعداد یک هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان با تجربه و کوشا پلیس راه آهن در این مأموریت به کارگیری شده اند.

وی ادامه داد: در مجموع با تدابیر ویژه ای که در فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا صورت گرفته از ۱۰۱ ایستگاه پروازی و راه آهن کشور با بکارگیری ۳۷۰۰  نفر از کارکنان پلیس فرودگاه و راه آهن به حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار زائر خدمات انتظامی و امنیتی در قالب چک و کنترل بار و مسافر، گشت های خودرویی، موتوری، پیاده و گشت درزین ریلی و برپایی موکب در ایستگاه های پروازی و راه آهن ارائه خدمات می کنند.

وی به زائران هشدار داد: ممنوعیت استفاده از پاوربانک در پرواز ها با حساسیت در فرودگاه های کشور عراق دنبال می شود، از این رو زائران عزیز در این زمینه به این نکته مهم توجه داشته و از همراه داشتن پاور بانک خودداری کنند.

بنی اسدی فر مسافران را به تهیه بلیت از سایت های معتبر فرا خواند و گفت: زائران باید مراقب سایت های جعلی فروش بلیط و کلاهبرداران اینترنتی در این زمینه باشند و از سایت های معتبر اقدام به خرید بلیط کنند. همچنین زائران در طول مسیر مراقب پاسپورت، تلفن همراه و وجوه نقد و سایر لوازم شخصی خود باشند، که مفقود یا مورد سرقت واقع نشود و حتی المقدور از همراه داشتن اشیاء گران قیمت و جواهر آلات با خود خودداری کنند.

بنی اسدی فر با تأکید بر اینکه زائران از قبول کردن چمدان، بسته و یا هرگونه شی و بار غیر همراه از افراد ناشناس خودداری کنند گفت: حمل مواد مخدر و روان گردان و قرص های ممنوعه عواقب جدی در کشور عراق به همراه خواهد داشت که باید به این مهم توجه و به توصیه های کارکنان پلیس فرودگاه و راه آهن حتماً توجه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.