بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

ضرورت افزایش ایمنی حمل و نقل با اقدامات چند وجهی

طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر به صورت مستمر و روزانه در محل پاسگاه های پلیس راه های سراسر استان توسط کارشناسان ستادی و ادارات تابعه شهرستان ها انجام می شود.

ضرورت افزایش ایمنی حمل و نقل با اقدامات چند وجهی
تین نیوز |

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: برای افزایش ایمنی حمل و نقل در شبکه راه های استان، اقدامات چند وجهی شامل خدمات فیزیکی، آموزشی، فرهنگی و بازدارندگی در دست اقدام است .

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حامد عابدی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر به صورت مستمر و روزانه در محل پاسگاه های پلیس راه های سراسر استان توسط کارشناسان ستادی و ادارات تابعه شهرستان ها انجام می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را تأمین ایمنی مسافران، کاربران جاده ای و رانندگان عنوان کرد و افزود: شرکت های حمل و نقل قبل از صدور صورت وضعیت باید تمام دستورالعمل های ایمنی و ترافیکی ناوگان را بررسی و پس از تأیید نهایی، نسبت به صدور بارنامه یا صورت وضعیت جابه جایی مسافر اقدام کنند.

به گفته عابدی روز گذشته در همین راستا ۳۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل در محل پلیس راه اراک - قم مورد بررسی و کنترل کارشناسان فنی قرار گرفت که طبق ضوابط متخلفین به کمیسیون های مواد ۱۱ و ۱۲ رسیدگی به تخلفات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی معرفی شدند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار داشت: روزانه به طور میانگین حدود ۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل در سطح استان توسط اکیپ های سیار این اداره کل مورد بازدید فنی قرار می گیرند تا با ارتقای فرهنگ رانندگی ایمن روز به روز شاهد کاهش حوادث جاده ای در استان باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.