بازدید سایت : ۵۷۹۷۴

هزار و ۳۴۷ زائر اربعین با ناوگان مسافربری چهارمحال و بختیاری به پایانه های مرزی منتقل شدند

تاکنون برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی امسال یک هزار و ۳۴۷ زائر از این استان به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه اعزام شده اند.

هزار و ۳۴۷ زائر اربعین با ناوگان مسافربری چهارمحال و بختیاری به پایانه های مرزی منتقل شدند
تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال وبختیاری گفت: تاکنون برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی امسال یک هزار و ۳۴۷ زائر از این استان به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه اعزام شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای، حسین مالکی در خصوص وضعیت حمل و نقل زائرین استان تاکید کرد: این تعداد زائر اربعین حسینی با ۳۷ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی استان به پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چذابه اعزام شدند.

مالکی افزود: از این تعداد ۵۹۷ نفر با ۱۷ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه، ۷۳۴ نفر با ۱۹ دستگاه اتوبوس به مرز مهران و ۱۶ نفر با یک دستگاه مینی بوس به مرز چذابه اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: زائرین با مدیریت سفرهای شان می توانند در بازگشت نیز به سهولت به استان بازگردند اما برای این مهم بازگشت خود را به روزهای پُرترافیک موکول نکنند.

وی با درخواست از زائرین به منظور برنامه ریزی برای سفر به صورت گروهی و همچنین ایاب وذهاب به مرزها با وسایل نقلیه شخصی، یادآور شد: با توجه به اینکه حدود ۱۳۵ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل ونقل چهارمحال وبختیاری در مرزها خدمت رسانی می کنند، خدمت رسانی در بازه زمانی طرح اربعین در سایر خطوط کشور محدود می شود.

مالکی اظهار داشت: به همین منظور پیشنهاد می شود هم استانی های گرامی سفرهای غیرضروری خود را در این ایام به تعویق بیندازند.

به گزارش ایرنا، پیاده روی اربعین سالروز شهادت سید و سالار شهیدان همه ساله در ایام اربعین از سمت نجف اشرف تا کربلا با حضور میلیونی زائران و عزاداری حسینی برگزار می شود.

برای تردد زائرین استان در راهپیمایی اربعین ۲ مرز شلمچه و چذابه تعیین شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.