بازدید سایت : ۸۷۴۴۷

ادامه کمربند جنوبی شهرکرد به‌ زودی بازگشایی می‌ شود

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: ادامه کمربند جنوبی شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری پس از گذشت ۲۵ سال در روز های آینده بازگشایی خواهد شد.

تین نیوز |

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: ادامه کمربند جنوبی شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری پس از گذشت ۲۵ سال در روز های آینده بازگشایی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ماشاءالله ایزدی در بازدید از روند عملیات آماده سازی و زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت کمربند جنوبی شهرکرد تاکید کرد: تکمیل و بهره برداری از این طرح با هدف سهولت و ایمنی شهروندان، کاهش ترافیک شهری، کم شدن زمان سفر و پایین آمدن سوانح جاده ای در مهرماه سال جاری انجام می شود.

وی افزود: ادامه کمربند جنوبی شهرکرد از مهم ترین مطالبه های مردم مرکز چهارمحال و بختیاری است که با توجه به حجم ترافیک سنگین، همواره معضلاتی برای عبور از داخل شهرکرد ایجاد کرده بود.

ایزدی تصریح کرد: برنامه های اجرایی مدیریت شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری برای استفاده بهینه از فضا ها و کاربری های حاشیه این طرح باعث ایجاد جذابیت و رونق شهری خواهد شد.

وی یادآور شد: از همکاری، همراهی و تعامل مؤثر تمامی دستگاه های اجرایی، قضایی و به ویژه مالکان زمین های شهرکرد و شهرکیان، تلاش اعضای شورای اسلامی شهرکرد، شهردار شهرکرد و تمامی همکاران حوزه های املاک، حقوقی، عمرانی و شهرسازی مدیریت شهری شهرکرد برای اجرای این طرح قدردانی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.