بازدید سایت : ۳۳۴۶۵

افتتاح فاز دوم کمربندی جنوب شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در آیین بهره برداری از فاز دوم کمربندی جنوب شهرکرد خبر داد و گفت: با اجرای این طرح مشکل ترافیک جنوب شهرکرد به شهرهای اطراف مرکز چهارمحال وبختیاری سامان دهی شد.

افتتاح فاز دوم کمربندی جنوب شهرکرد
تین نیوز |

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در آیین بهره برداری از فاز دوم کمربندی جنوب شهرکرد خبر داد و گفت: با اجرای این طرح مشکل ترافیک جنوب شهرکرد به شهرهای اطراف مرکز چهارمحال وبختیاری سامان دهی شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مصطفی حیدری  در آئین افتتاح فاز دوم کمربند جنوب شهرکرد اظهار کرد: برای تکمیل فاز دوم کمربندجنوبی شهرکرد به طول هزار و ۷۰۰ متر، ۲۱۰ میلیارد ریال تأمین و هزینه شده است.

وی افزود: از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت امانی زیرسازی، بیس، روسازی و آسفالت از سوی شهرداری و ۶۰ میلیارد ریال به طور پیمانی شامل جوی، جدول و اجرای فونداسیون چراغ های راهنمایی و تیر برق، تأمین و هزینه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با اجرای این طرح مشکل ترافیک جنوب شهرکرد به شهرهای اطراف مرکز چهارمحال وبختیاری سامان دهی شد.

حیدری اضافه کرد: فاز دوم این مسیر با همکاری، همراهی و تعامل مؤثر تمام دستگاه های اجرایی مرتبط، قضائی و به ویژه مالکان زمین های شهرکرد و شهرکیان عملیاتی و اجرایی شد.

وی تاکید کرد: با تکمیل ساخت فاز سوم کمربند جنوبی شهرکرد حدفاصل بلوار کشاورز به سه راهی خوزستان مشکلات ترافیکی در مسیر جنوبی مرکز چهارمحال وبختیاری به طور کامل رفع می شود و دیگر شهروندان با مشکل ترافیکی مواجه نخواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: با تکمیل مسیر کمربند جنوبی شهرکرد نیاز شهروندان برای دسترسی به شرق شهر بدون ورود به ترافیک به نسبت سنگین نقاط مرکزی و اغلب پرازدحام انجام می شود.

حیدری گفت: از تلاش ها و زحمات اعضای شورای اسلامی، شهردار و تمام همکاران و کارکنان فعال در حوزه های املاک، حقوقی، عمرانی و شهرسازی مدیریت شهری شهرکرد به منظور سرعت بخشی به روند تکمیل و بهره برداری از فاز دوم کمربند جنوبی شهرکرد قدردانی می کنم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.