بازدید سایت : ۸۹۲۶۰

آغاز روکش آسفالت در محور بزرگراهی کاشان قمصر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای کاشان از آغاز عملیات روکش آسفالت در محور بزرگراهی کاشان قمصر به طول ۶ کیلومتر خبر داد.

آغاز روکش آسفالت در محور بزرگراهی کاشان قمصر
تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان از آغاز عملیات روکش آسفالت در محور بزرگراهی کاشان قمصر به طول ۶ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر آقایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان از شروع عملیات روکش آسفالت محور بزرگراهی کاشان قمصر از سه راهی قمصر قهرود به سمت کاشان به طول شش کیلومتر از تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ با مشارکت خیر راه ساز شرکت بتن آسفالت مهر خبر داد.

آقایی ادامه داد: در چهارماهه نخست سال جاری عملیات روکش و بهسازی محور کاشان برزک به طول پنج کیلومتر و محور قدیم کاشان قم به طول ۶کیلومتر انجام شده است.

وی همچنین افزود: در سال ۱۴۰۳ عملیات روکش آسفالت بلوار نیاسر به طول ۸ کیلومتر به صورت مشارکتی با شهرداری نیاسر، عملیات روکش آسفالت محور کاشان قم (تقاطع مسجدالحسین) سفیدشهر به طول ۳ کیلومتر در حوزه شهرستان کاشان، روکش آسفالت کاشان قم به طول ۱۲ کیلومتر، روکش آسفالت سه راهی چوگان تا کامو به طول ۲ کیلومتر در دستور کار نگهداری راه های این اداره قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.