بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

فرودگاه کاشان بازگشایی می شود

با مشارکت بخش خصوصی فرودگاه کاشان دوباره راه اندازی می شود.

فرودگاه کاشان بازگشایی می شود
تین نیوز |

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با مشارکت بخش خصوصی فرودگاه کاشان دوباره راه اندازی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مصطفی معینی اظهار کرد: ساخت بیمارستان بقیه الله کاشان ۲۷ درصد پیشرفت داشته است که در آخرین پیگیری ها برای تکمیل آن ۳۶۷۰ میلیارد ریال بودجه جذب کرده ایم.

معینی در مورد گلایه شهروندان درباره جمعیت اتباع افغانستان در منطقه کاشان، افزود: توسعه باید در خدمت مردم باشد و توسعه صنایع یا معادنی که باعث لطمه به محیط زیست و مردم می شوند سودی ندارد. ساماندهی و مدیریت اتباع یک مسئله ملی است که نیازمند برنامه ریزی در سطح کلان است و در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری می شود.

وی در مجلس، تأکید کرد: فرمانداری ویژه فقط یک اسم است که ویژگی خاصی ندارد، بنابراین به همراه نمایندگان ۳۵ شهرستان با فرمانداری ویژه اختیارات خاصی را برای این فرمانداری ها طراحی می کنیم.

وی با اشاره به گلایه شهروندان در مورد تعطیلی فرودگاه کاشان، گفت: راه اندازی فرودگاه یک نیاز اساسی برای توسعه این شهر است، بنابراین با مشارکت بخش خصوصی فرودگاه کاشان دوباره راه اندازی می شود.

این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، گفت: قطعی برق در تابستان امسال ضرر زیادی به شهروندان و صاحبان صنایع وارد کرد که با توجه به ۳۲۰ روزِ آفتابی در منطقه کاشان راه اندازی نیروگاه های خورشیدی را باید توسعه دهیم.

معینی افزود: جاده ترانزیت شمال به جنوب کشور در تمام مسیر به صورت دو بانده است که فقط در محدوده کاشان، باریک شده و جان شهروندان را تهدید می کند، بنابراین باید جاده قدیم قم به کاشان به عنوان مسیر جایگزین تعریض و اصلاح شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.