بازدید سایت : ۵۳۶۲۴

قرارداد آغاز پروازهای فرودگاه کاشان امضا شد

کمیته تخصصی جذب و مذاکره با سرمایه گذاران بخش خصوصی، با گزینه نهایی به توافق رسید و قرارداد فعالیت پروازی فرودگاه کاشان در فاز نخست به امضا رسید.

قرارداد آغاز پروازهای فرودگاه کاشان امضا شد
تین نیوز |

شهردار کاشان گفت: کمیته تخصصی جذب و مذاکره با سرمایه گذاران بخش خصوصی، با گزینه نهایی به توافق رسید و قرارداد فعالیت پروازی فرودگاه کاشان در فاز نخست به امضا رسید و در آینده نزدیک پروازهای فرودگاه کاشان در مسیر مشهد مقدس و مسیرهای پرتقاضا برقرار خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کیومرث محمدپور اظهار کرد: الزام به برقراری پروازهای مستمر و منظم فرودگاه کاشان، از جمله ویژگی‎های محوری این قرارداد با سرمایه‎گذار است.

محمدپور با اشاره به اهمیت استمرار فعالیت فرودگاه کاشان، افزود: چشم‎انداز این قرارداد منحصر به پروازهای داخلی نیست و به زودی در مرحله های بعدی سایر شرایط و ظرفیت‎ها نیز مدنظر قرار می‎گیرد.

وی تصریح کرد: احداث ترمینال جدید فرودگاه کاشان، برقراری پرواز به مقصد عتبات عالیات، تأسیس مرکز آموزش هوانوردی و ساخت شهرک بین المللی فرودگاهی از جمله اقدام های آینده برای فرودگاه کاشان است.

محمد پور گفت: راه اندازی فرودگاه، به عنوان یک زیرساخت مهم برای منطقه کاشان است و در شرایطی که برخی مراکز استان ها از این بستر توسعه ای برخوردار نیستند، استفاده از این ظرفیت مهم و تلاش برای ارتقا و رفع مشکلات آن یک ضرورت محسوب می‎شود.

فرودگاه کاشان در سال ۱۳۷۴ به بهره برداری رسید و به نیروهای مسلح واگذار شد. با صدور مجوز پرواز در اردیبهشت ۱۳۹۵ توسط سازمان هواپیمایی کشور، بخش کشوری آن با حمایت شهرداری کاشان در خرداد همان سال شروع به فعالیت کرد، ولی در حال حاضر هیچ پروازی ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.