بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ اجرای طرح های عمرانی در سنندج با هدف روانسازی ترافیک

شهردار سنندج با بیان اینکه 6 پروژه عمران شهری در حال حاضر در سطح شهر فعال است؛ گفت: برای تکمیل این پروژه ها 27 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اجرای طرح های عمرانی در سنندج با هدف روانسازی ترافیک
تین نیوز

شهردار سنندج یکی از مهم‌ترین مشکلات سطح شهر را معضل ترافیک عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد دسترسی‌های جدید در جهت رفع این معضل گام برداشت. طبق نقشه طرح تفصیلی باید معابر و بلوارهای جدید در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک و همچنین ایمن‌سازی معابر احداث کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‌عمومی شهرداری سنندج، حشمت‌اله صیدی اعلام کرد: پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مطالعات لازم عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در سطح شهر آغازشده است.

صیدی افزود: پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیره مسطح توحید یکی از طرح‌های کلیدی است که نقش بسزایی در کاهش و هدایت ترافیک،تکمیل رینگ غربی شرقی داخل شهر و دسترسی آسان ساکنان شهرک دگایران پردیس به مرکز شهر دارد.

وی عنوان کرد: احداث یک دهنه پل 28 متری، احداث یک قوس شبدری  و 4عدد رمپ، اجرای دیوار حائل 54 متری ازجمله اقداماتی است که در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه انجام شده است.

شهردار سنندج بابیان اینکه احداث دو بلوار در شهرک دگایران در حال اجرا است؛ گفت: بلوار 36 متری ورودی دگایران به طول 900 متر در دو لاین رفت‌وبرگشت که تاکنون 700 متر از لاین رفت این پروژه اجراشده است.

 صیدی اعلام کرد: پس از تکمیل این بلوار ورودی اصلی دگایران  به‌عنوان یک‌طرفه و دسترسی محلی مورداستفاده قرار خواهد گرفت و تردد اصلی به بلوار 36 متری منتقل می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث بلوار 30 متری جهت اتصال دگایران به بلوار نظام‌مهندسی از دیگر طرح‌های عمرانی  این شهرداری است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.