بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

اختصاص ۱۸۰ دستگاه اتوبوس جدید به کرمانشاه در دولت سیزدهم

شهردار کرمانشاه گفت: سهمیه کلان شهر کرمانشاه، ۱۸۰ دستگاه اتوبوس نو و مجهز بود که اکنون ۴۴ دستگاه از این اتوبوس ها تحویل داده شده و در ناوگان عمومی شهرداری کرمانشاه در حال خدمت رسانی به شهروندان در شهرک های حاشیه ای و اقماری است.

اختصاص ۱۸۰ دستگاه اتوبوس جدید به کرمانشاه در دولت سیزدهم
تین نیوز

نادر نوروزی با اشاره به اختصاص ۱۸۰ دستگاه اتوبوس جدید به کرمانشاه در دولت سیزدهم، اظهار کرد: مراسمی در سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه با حضور نماینده معزز ولی فقیه در استان، معاون استاندار، اعضای شورای اسلامی کرمانشاه و کارکنان شهرداری کرمانشاه در راستای تعزیت و تکریم یاد و خاطره شهدای خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و همراهان برگزار شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، نوروزی افزود: روزی که شهید آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری رأی آورد و پیروز شد در همین مکان مراسم پیروزی ایشان برگزار و مراسم شهادت ایشان نیز در این محل برگزار شد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: امیدواریم ما هم بتوانیم رهرو راه شهدا باشیم و در راستای خدمت به شهروندان کرمانشاهی تلاش بیشتری داشته باشیم تا دینی که بر عهده داریم را ادا کنیم.

نوروزی اضافه کرد: قرارگاهی در دولت شهید آیت الله رئیسی در وزارت کشور تشکیل و ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای حمل ونقل مسافر خریداری شد.

وی تصریح کرد: سهمیه کلان شهر کرمانشاه، ۱۸۰ دستگاه اتوبوس نو و مجهز بود که اکنون ۴۴ دستگاه از این اتوبوس ها تحویل داده شده و در ناوگان عمومی شهرداری کرمانشاه در حال خدمت رسانی به شهروندان در شهرک های حاشیه ای و اقماری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.