بازدید سایت : ۸۷۴۴۷

۸ کشته و ۲۹۱ مصدوم در تصادفات رانندگی ۴ روز گذشته کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از ۸ کشته و ۲۹۱ مصدوم در تصادفات رانندگی این استان طی چهار روز گذشته خبر داد.

تین نیوز |

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از ۸ کشته و ۲۹۱ مصدوم در تصادفات رانندگی این استان طی چهار روز گذشته خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدامین نیکویی نژاد با بیان اینکه طی این مدت در هر ساعت سه نفر در تصادفات رانندگی استان مصدوم شدند، گفت: طی ۹۶ ساعت گذشته و از ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه تا ۲۱ جمعه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳ از مجموع دو هزار و ۴۷۸ تماس دریافتی ۷۸۳ تماس منجر به اعزام آمبولانس شده، طی این مدت  ۲۰۸ حادثه مرتبط با تصادفات جاده و رانندگی بوده است که ۲۹۱ مصدوم و ۸ فوتی برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۲۳۶ تماس مزاحمت تلفنی با اورژانس استان داشته ایم، اظهارکرد: از مجموع تصادفات رانندگی رخ داده طی این مدت، ۱۴۵ تصادف در بویراحمد و دنا با ۲۰۲ مصدوم، ۳۲ تصادف در گچساران با ۴۲ مصدوم و ۳۱ تصادف در کهگیلویه با ۴۷ مصدوم بوده اند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۰۱۹ تماس دریافتی در ۷۲ ساعت گذشته(ساعت ۲۱ روز سه شنبه تا ۲۱ روز جمعه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳) ۶۱۹ تماس منجر به اعزام آمبولانس شده که طی این مدت ۱۷۰ تصادف رانندگی و جاده ای بوده و این تعداد تصادف رانندگی ۲۴۵ مصدوم و ۷ فوتی برجای گذاشته است.

نیکویی نژاد تصریح کرد: از این تعداد تصادف، ۱۲۵تصادف در شهرستان بویراحمد و دنا با ۱۸۰ مصدوم، ۲۱ تصادف گچساران با ۳۱ مصدوم و ۲۴ تصادف در شهرستان کهگیلویه با ۳۴ مصدوم رخ داده است.

وی ادامه داد: طی ۴۸ ساعت گذشته ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه تا ۲۱ روز جمعه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳ از مجموع ۱۳۱۸ تماس دریافتی ۴۱۹ تماس منجر به اعزام آمبولانس شده که طی این مدت ۱۱۱ حادثه رانندگی و جاده ای بوده و این تعداد حادثه ۱۶۰مصدوم و ۶ فوتی بر جای گذاشته اند.۸۲ تصادف از این تعداد در شهرستانهای بویراحمد و دنا با ۱۱۴ مصدوم، ۱۲ تصادف در شهرستان گچساران با ۲۰ مصدوم و ۱۷ تصادف در شهرستان کهگیلویه با ۲۶ مصدوم بوده اند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ساعت ۲۱ روز پنجشنبه تا ساعت ۲۱ روز جمعه از مجموع ۶۴۷ تماس دریافتی ۱۹۳ تماس منجر به اعزام آمبولانس شده که در این مدت ۶۲ حادثه رانندگی بوده که  ۹۵ مصدوم و ۳ فوتی برجای گذاشته است.

نیکویی نژاد با بیان اینکه در این زمان ۷۹ تماس مزاحمت با اورژانس داشته ایم، بیان کرد: از این تعداد تصادف استان طی این مدت ۴۴ تصادف در بویراحمد و دنا با ۶۸ مصدوم، ۱۱ تصادف در گچساران با ۱۹ مصدوم و ۷ تصادف در کهگیلویه با ۸ مصدوم بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.