بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ ۶۵۶ هزار تن کالا در بندرگاه کیش تخلیه و بارگیری شد

◄ ۶۵۶ هزار تن کالا در بندرگاه کیش تخلیه و بارگیری شد

تین‌نیوز| مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از جابجایی حدود 656 هزار تن انواع کالا و خدمات‌رسانی به 187 هزار نفر گردشگر و 233 هزار نفر مسافر دریایی در بندرگاه این جزیره طی چهار ماهه سال 95 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز محمدجهانشاهی نسب ضمن اعلام خبر تخلیه و بارگیری656 هزار و 513 تن محموله تجاری در بندرگاه کیش افزود: از این رقم، 544 هزار و 638 تن کالای غیر نفتی و 111 هزار و 875 تن کالای نفتی بوده است.

وی سهم عملیات مربوط به صادرات و واردات کالای غیر نفتی در این بندر را 18 هزار و 227 تن اعلام کرد.

به گفته جهانشاهی نسب، طی چهار ماهه نخست سال جاری، عملیات کابوتاژ کالای غیر نفتی 526 هزار و 411 تن در این بندر انجام شده است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از خدمات ارایه شده به مسافران به منظور حمل خودروهای آنها از طریق شناورهای لندینگ کرافت نیز سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده 40 هزار و 304 دستگاه خودرو از طریق بندرگاه جزیره، جابجا شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 11 درصدی داشته است.

بر اساس اعلام روابط‌عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، وی ضمن بیان این مطلب که مجموع شناورها متردد به این بندرگاه طی چهار ماه اخیر 4 هزار و 456 فروند بوده است، گفت: طی این مدت 232 هزار و 919 نفر مسافر نیز از طریق این بندر جابجا شدند که نسبت به سال قبل 8 درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: علاوه بر فعالیتهای مسافری، 186 هزار و 780 نفر گردشگر به وسیله شناورهای تفریحی در آبهای ساحلی این جزیره گشت دریایی داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 75 درصدی داشته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.