بازدید سایت : ۲۸۴۵۳

طرح راه اندازی حمل‌ و‌ نقل مسافربری دریایی در نوار ساحلی خزر

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی ایران، گفت: طرحی ارائه داده‌ایم که بر مبنای آن به جای اینکه حمل‌و‌نقل شهر به شهر در نوار ساحلی شمال در جاده‌های پرخطر صورت گیرد از حمل‌و‌نقل دریایی استفاده شود.

طرح راه اندازی حمل‌ و‌ نقل مسافربری دریایی در نوار ساحلی خزر
تین نیوز

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی ایران، گفت: طرحی ارائه داده ایم که بر مبنای آن به جای اینکه حمل و نقل شهر به شهر در نوار ساحلی شمال در جاده های پرخطر صورت گیرد از حمل و نقل دریایی استفاده شود.

به گزارش تین نیوز، حرمت الله رفیعی با اشاره به وجود پتانسیل های زیاد کشور در زمینه توسعه صنعت گردشگری دریایی، گفت: در صورت توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی به ویژه اسکله ها و شناور ها در آب های شمالی و جنوبی کشور، شاهد سرعت توسعه در این صنعت با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی خواهیم بود.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی ایران، یکی از مهمترین قابلیت های توسعه گردشگری دریایی در نوار ساحلی کشور را راه اندازی خطوط شناور های مسافربری اعلام کرد و گفت: این امر باعث جذب گردشگران داخلی به استفاده از ظرفیت های گردشگری دریایی کشور خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: در همین راستا طرحی ارائه داده ایم که بر مبنای آن به جای اینکه حمل و نقل شهر به شهر در نوار ساحلی شمال در جاده های پرخطر صورت گیرد از حمل و نقل دریایی استفاده شود.

این فعال بخش خصوصی در صنعت گردشگری عنوان کرد: در صورت ایجاد زیرساخت های لازم برای تردد شهر به شهر در طول نوار ساحلی دریای خزر، ضمن فراهم کردن سفر های امن برای گردشگران ورودی به شمال کشور، شاهد رونق توریسم دریایی نیز خواهیم بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری مانا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.