◄ معرفی ظرفیت های گردشگری ایران با تبریک سال نو چینی ها
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: فرصت ایام سال نو چینی ها به منظور معرفی ظرفیت ها و توانمندی های صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران و فراهم آوردن زمینه ورود گردشگران چینی به کشور به کار گرفته شد.
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: فرصت ایام سال نو چینی ها به منظور معرفی ظرفیت ها و توانمندی های صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران و فراهم آوردن زمینه ورود گردشگران چینی به کشور به کار گرفته شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابومسلم شجاعی با بیان این خبر گفت: طبق رایزنی های معاونت گردشگری با سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین و نیز سفارت چین در کشورمان که پیش از آغاز سال نو چینی ها انجام گرفت، زمینه بهره برداری از این فرصت جهت تعامل بیشتر میان دو کشور به بهانه تبریک این ایام فراهم شد.
او افزود: پیرو این اقدام، در ایام عید چینی ها که به مدت 15 روز از 10 بهمن ماه جاری برقرار است، بسته تبلیغاتی ویژه بازار چین با رویکرد بهره برداری از ظرفیت اینفلوئنسرهای چینی در آگاهی بخشی و ترغیب مخاطبان چینی ضمن تبریک جمهوری اسلامی ایران در قالب محتواهای متنوع ویدیویی و تصویری با شعار یک قرن دوستی میان ایران و چین تهیه و به منظور انتشار ضمن اطلاع رسانی از کانال های مختلف، به نمایندگی سفارت کشورمان در چین ارسال شد.
شجاعی با اشاره به اینکه انتشار ویدئوهای تجربه محور از اینفلوئنسرهای چینی در مقاصد ایران و معرفی جاذبه های کشورمان از نگاه این افراد ضریب نفوذ میان مخاطبان و گردشگران بالقوه چینی در فضای مجازی اختصاصی این کشور را فراهم آورده است، گفت: این اقدام، ضمن انتقال تبریک ایرانیان به مناسبت فرا رسیدن ایام عید چینی ها، به منزله دعوتی از سوی این افراد تاثیرگذار در فضای مجازی از شهروندان چینی برای سفر به ایران و کسب تجربه ای متفاوت است.
شایان ذکر است محتواهای ارسالی شامل 3 ویدیو و 15 بنر تبریک است که در اختیار نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشور چین، ایرانیان مقیم آن کشور و فعالان و شرکت های ایرانی قرار گرفته است تا در این ایام در شبکه های اجتماعی منتشر شود.