بازدید سایت : ۳۵۸۹۲

شرکت ریلی رجا: ظرفیت خالی در برخی مسیرهای نوروزی

شرکت ریلی رجا: ظرفیت خالی در برخی مسیرهای نوروزی

 تین نیوز | معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء از ظرفیت خالی در برخی مسیرهای نوروزی خبر داد.

 عباداله فروزش گفت: نشست های منظمی برای ساماندهی خدمات ویژه نوروزی داریم و با هماهنگی کامل در خدمت مسافران ریلی هستیم.

وی گفت: طرح ویژه سفرهای نوروزی شرکت رجاء از 25 اسفند آغاز می شود و تا 5 فروردین ادامه خواهد داشت و موادغذایی و بسته های پذیرایی از شرکت دارای نشان و برند معتبر و کیفیت مطلوب تهیه شود و همه فضای داخلی و نمای بیرونی قطارها را نیز بهسازی کردیم.
 
فروزش افزود: برای نوروز سالجاری یک و نیم میلیون صندلی ظرفیت ایجاد شده است که با دو هزار و 900 تردد قطار انجام خواهد شد و روزانه 145 قطار در خدمت مسافران است و امسال افزایش قیمت نداریم.

آقای فروزش گفت: پیش فروش بلیت های نوروزی از 5 بهمن آغاز شده است و همچنان در برخی از مسیرها ظرفیت خالی وجود دارد که هموطنان می توانند با برنامه ریزی سفرهای خود از این ظرفیت استفاده کنند.
 
 
هموطنان گرامی با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیر حضوری (اینترنتی و سامانه هم‌قطار) یا از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور بلیت تهیه کنند.

سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با شماره تلفن 1539 یا 55651415-021 (تماس از شهرستان) همچنین پیامک 3000139، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودی بلیت، ساعت حرکت قطارها، بهای بلیت و ...، آماده دریافت نظرها و انتقاد‌های هموطنان گرامی است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.