بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

بهره‌برداری از پروژه‌های راه روستایی گنبدکاووس

همزمان با دهه فجر از پروژه‌های راه روستایی در شهرستان‌های گنبدکاووس و آزادشهر بهره‌برداری شد، این در حالیست که رئیس راه و شهرسازی علی‌آباد کتول از افتتاح 10 پروژه راهسازی و ابنیه فنی در حوزه شهرستان علی‌آباد کتول با اعتبار بیش از 54 میلیارد ریال خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه‌های راه روستایی گنبدکاووس
تین نیوز

همزمان با دهه فجر از پروژه‌های راه روستایی در شهرستان‌های گنبدکاووس و آزادشهر بهره‌برداری شد، این در حالیست که رئیس راه و شهرسازی علی‌آباد کتول از افتتاح 10 پروژه راهسازی و ابنیه فنی در حوزه شهرستان علی‌آباد کتول با اعتبار بیش از 54 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، عباس فرامرزی در حاشیه آیین بهره‌برداری و کلنگ زنی متمرکز پروژه‌های عمرانی گنبد در این شهرستان به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل گفت: طول محورهای بهره‌برداری شده در این شهرستان در این ایام 7 کیلومتر است که شامل روستاهای بهرام‌آباد، عطاآباد، سارلی سافلین و جلاین تپه است که پیش از این مردم روستاهای این محدوده از راه خاکی برای تردد استفاده می‌کردند و با آسفالت آن، اهالی منطقه از راه مناسب برای تردد به شهر و انجام تبادلات کشاورزی و اقتصادی خود بهره‌مند شده‌اند.

وی، اعتبار هزینه شده برای اجرای این چهار پروژه راه روستایی را 14774 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اعلام نمود.

فرامرزی ادامه داد: احداث پل‌های باکسی پیش‌ساخته در محور اینچه برون با هزینه بالغ بر 7026 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی از دیگر اقداماتی است که به جهت هدایت روان آب‌ها و سیل و جلوگیری از آسیب‌دیدگی از راه موجود به اجرا درآمده و از آن بهره‌برداری شد.

حدود 930 کیلومتر از راه‌های استان گلستان تحت پوشش استحفاظی شهرستان گنبدکاووس قرار دارد که نزدیک به 600 کیلومتر آن روستایی است و از این میزان 404 کیلومتر از نعمت آسفالت بهره‌مند هستند.

همچنین امان محمد باشقره رئیس راه و شهرسازی آزادشهر در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل، اعتبار هزینه شده برای تکمیل پروژه‌های ذکر شده را 3433 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی ذکر نمود.

شهرستان آزادشهر 92 هزار نفر جمعیت و 226 کیلومتر از راه‌های استان گلستان در حوزه استحفاظی این شهرستان قرار دارد که 129 کیلومتر آن روستایی و بیشتر از 103 کیلومتر آن آسفالته است.

حسن زارعی رئیس راه و شهرسازی علی‌آباد کتول در حاشیه مراسم متمرکز بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان علی‌آباد کتول به پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل گفت: در مجموع حدود 14 کیلومتر از راه‌های روستایی چلی علیا و چلی سفلی، طاویر و سنگدوین -حاجی کلاته امروز به‌صورت متمرکز و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید و اهالی روستاهای نامبرده از راه آسفالته مطلوب برخوردار شدند.

زارعی اضافه کرد: احداث دیواره سازی محدوده پل و راه روستایی میان رستاق به طول 65 متر در دهنه زرین گل شهرستان علی‌آباد کتول، احداث پل دهانه 5 متری و دیوار سنگی ملاتی و دیوار سازی در محور محمدآباد - سیاه مرزکوه در مجموع به طول 285 متر از دیگر پروژه‌های است که در این روز به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی علی‌آباد کتول محل اعتبارات هزینه شده این پروژه‌ها را از منابع استانی، ملی و سیل اعلام کرد.

شهرستان علی‌آباد کتول در شرق گرگان مرکز گلستان واقع است و 346 کیلومتر از راه‌های استان تحت پوشش استحفاظی دارد که حدود 225 کیلومتر آن روستایی است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.