بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

روند رو به رشد پروژه ریلی بندرگز _ بندرترکمن با تامین ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار

روند رو به رشد پروژه ریلی بندرگز بندرترکمن با تامین ۲۰۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی از جمله موارد مطرح شده در جلسه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان با سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ بود.

تین نیوز

 

روند رو به رشد پروژه ریلی بندرگز  بندرترکمن با تامین ۲۰۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی از جمله موارد مطرح شده در جلسه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان با سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه سید محمد حسینی سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با محمدرضا حبیبی سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ برگزار شد.

از موارد مطرح شده در این جلسه می توان به تامین ۲۰۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی برای پروژه ریلی بندرگز _ بندرترکمن اشاره کرد که این اقدام موجب شده اجرای این پروژه روند رو به رشدی داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در حاشیه برگزاری این جلسه گفت: خط ریلی راه آهن سبزدشت به بندرترکمن نیز که از پروژه های فعال این اداره کل و جزو پروژه های مصوب دور اول سفر هیئت دولت سیزدهم به گلستان است به مرحله افتتاح رسیده است.

وی افزود: طرح و برنامه ریزی های لازم برای ایجاد ایستگاه راه آهن در شهر جدید اینچه برون انجام شده است.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ نیز در این جلسه تصریح کرد: بسترهای مناسب برای تردد مسافران تابستانی از طریق خطوط ریلی استان ایجاد و راه آهن استان آمادگی لازم را برای آغاز سفرهای تابستانی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ح

    متاسفم برای کسانی که توسعه را فقط در غرب استان انهم با نگاه گ... ه وار میدانن و شرق را به ورطه نابودی و محتاج بودجه های چاله پر کن جاده و ... کرده اند خاک برسر شما لایق نیستید به خدا و باید روزی پاسخگو باشید به این خیانتها

  • قزل

    سلام راهن نمیخواهیم .فقط الکی بودجه هزینه میشود اون هم ی سومش.بجای این هزینهها زمینهای شمال گمیشان را اباد کنید از دریا اب بگیرزد و۲واحد نمکزدای شود قابل کشت کندم هست .واین همه ارز از کشور خارج نمیشو د بالای کوه هزار خورده متر چا بون مجوز همشان شالی می کارین.خدارا خوش نماد این همه زمین برای ما حیف میدانن وگرنه خود اب چاه که درزیر ۳ متری خوابیده از اب قم که شوراش کمتره.میخاین زمینا را بخرین چندین سال دگه مثل پروژه راهن .پل شرق تر کمنصحر افتتاح کننین.اخه کجای دنیا برای ی پل ۸ مترز استاندار ونمزدونم......

  • AIR FORCE

    درجواب اقای قزل که گفته در بالای کوه چاه هزارمتری میکنن و شالی میکارن!!!! اقای عزیز اولا منطقه کوهستانی گلستان و مازندران اب فراوان داره . دوما شالی زیاد نمیکارن .بعدش شما فکر کردی چون بالای کوه هستند باید هزار متر بکنن به سطح اب برسن ؟؟؟! حیر داداش ۵متر زمینو حفرکنی به اب میرسی. شما مردم منطقه ترکمن صحرا اگر دلت بحال اب مملکت میسوزه لطف کن به همشهریان خودت بگو بااب شربی که از کردکوی و بندرگز بسمت شما روانه میشه تریلر و تراکتور نمیشورن حالا سواری شستنتان پیشکش.هزاربار دیدم که بااب شرب در ترکمن صحرا تریلر میشورن. اطلاعات نداری لطفا نگو درکوه هزلر متر میکنن به اب برسن .

  • ناشناس

    برای خودت متاسف باش عمو. درشرق استان افراد بومی خیلی کمی وجود دارن. اگثرا مهاجرن . باید برگردید به همون جایی که ازش اومدین. استانمونو به گند کشیدین . هرچی قاچاقچی میخوایم در شرق گلستان پیدا مبشه .درعوض غرب گلستان پراز ادمهای باسواد وبومی و...‌