بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در همایش گرامیداشت هفته بسیج راه‌آهن مطرح شد؛

◄ بسیج خواهان رشد و توسعه صنعت ریلی است

◄ بسیج خواهان رشد و توسعه صنعت ریلی است
تین‌نیوز|

مشاور مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در امور ایثارگران بیان کرد: امروز ایران به قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده که مرهون تفکر بسیجی بوده است.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ پاسدار داود عباس‌زاده مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن با اشاره به این مطلب که یکی از دور اندیشی‌ها و شاهکارهای حضرت امام خمینی (ره) صدور فرمان تشکیل بسیج در کشور بوده است، عنوان کرد: پیرو دستور امام خمینی (ره) بسیج در کشور ۵ آذرماه سال ۵۸ تشکیل و به دنبال آن نیروهای بسیجی متعهد در کنار نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف فعالیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، دفاع و غیره آغاز کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی از گذشته تاکنون در بخش فرهنگی، تبلیغی، تربیت‌بدنی، دفاعی، علمی و غیره مهم‌ترین اقدامات و فعالیت را داشته‌اند، اظهار داشت: بسیج متشکل از اقشار مختلف مردم است و با توجه به این ظرفیت و پتانسیل، هر کجا که دولت و مردم با مشکلی مواجه شدند نیروی کارآمد بسیج وارد میدان مبارزه شده و آن مشکل را حل و برطرف کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار عباس‌زاده عرصه‌های مختلف نظامی، دفاعی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی را از جمله این عرصه‌ها برشمرد و افزود: هر چقدر از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، نیاز کشور به بسیج و بسیجی بیشتر می‌شود و این نیاز در حال حاضر بیشتر از زمان‌های دیگر محسوس است.

وی تصریح کرد: امروز کشور به قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده زیرا تفکر بسیجی در تمامی عرصه‌ها تجلی یافته و بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکربسیجی بوده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج راه‌آهن کشور نیروهای سخت‌کوش و متعهدی را از گذشته تا امروز در همه بخش‌ها داشته است که تنها رشد و توسعه را برای این صنعت بزرگ خواهان بوده‌اند.

تهدیدات شبکه‌های اجتماعی و لزوم توجه به سواد رسانه‌ای
در ادامه این مراسم، حسنی استاد دانشگاه درباره موضوع شبکه‌های اجتماعی و مجازی و تهدیدات آن‌ها مطالب را ارائه داد.

وی در این گزارش به کاربران شبکه‌های مجازی و اینکه روز به روز به تعداد این کاربران اضافه می‌شود اشاره کرد و گفت: متأسفانه با وجود تکنولوژی‌های متعدد در کشور بسیاری از افراد بدون داشتن سواد رسانه‌ای و آگاهی اطلاعات شخصی خود را از طریق این شبکه‌ها در اختیار دیگران قرار می‌دهند بدون آنکه از عواقب آن باخبر باشند.

وی به جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان از طریق این شبکه‌ها در صدد ایجاد تردید در دل‌ها و ذهن‌های مردم هستند که بایستی مردم کشور با آگاهی کامل چگونگی استفاده از شبکه‌های فوق را بدانند.

حسنی خاطر نشان کرد: متأسفانه بسیاری از کشورها صاحب تکنولوژی نبوده و تنها مصرف کننده تکنولوژی هستند.

در ادامه این مراسم گرامیداشت از فرماندهان سابق بسیج راه‌آهن محسنی، چنگایی، سید ابوالقاسم احمدی و ناصر شکیب مهر تقدیر به عمل آمد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ همایش گرامیداشت هفته بسیج راه‌آهن با حضور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن، فرماندهان سابق بسیج و جمعی از مدیران راه‌آهن برگزار شد.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.